کد خبر: ۱۱۵۷۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
هفته گذشته که شايعه شد ليدرهاي پرسپوليس 1.5 ميليون تومان عيدي گرفته‌اند، اين خبر مثل بمب در اردوي آبي‌ها پيچيد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ مجتبي جباري هفته گذشته دوباره سوژه شد. وقتي روزنامه‌ها عکس‌هاي او را چاپ کردند که مشغول جر و بحث با امير قلعه‌نويي بود. ابتدا همه فکر کردند محور صحبت‌هاي طرفين پول است اما‌ بعدا مشخص شد جباري از زمين چمن کمپ ايراد گرفته و آن را براي پاي مصدومش مفيد نمي‌داند. البته باز هم عده اي معتقد بودند بحث در مورد چمن كمپ 70 دقيقه طول نمي كشد. جباري معمولا به مسائل مالي هم معترض مي‌شود ولي يک منبع آگاه خبر داد او بخشي مهمي از پولش را گرفته و به همين خاطر مصاحبه نمي‌کند.


* مقايسه با پرسپوليس‌


5، 6 ستاره سرشناس استقلال نظير رحمتي، نکونام، جباري، منتظري و... امسال با وجود بحران مالي آبي‌ها بين‌300 تا‌600 ميليون از کل پولشان را گرفته‌اند. حتي يکي از ستاره‌ها اول فصل به کمک بازار مبل و موبايل نيمي از قراردادش را يک‌جا گرفت. هيچ‌کدام از بازيکنان هم ماشين ارزان‌قيمت سوار نمي‌شوند (جز يک هافبک نيمکت‌نشين) اما به هر حال همه از مشکل مالي شکايت مي‌کنند چون انتظار دارند تا اين مقطع از فصل که 27 هفته از مسابقات گذشته حدود‌80 درصد از پولشان را بگيرند.‌ مسئله بعدي اين‌که استقلالي‌ها (از بازيکنان گرفته‌ تا ليدرها) مسائل مالي خود را با پرسپوليسي‌ها مقايسه مي‌کنند. به عنوان مثال هفته گذشته که شايعه شد ليدرهاي پرسپوليس 1.5 ميليون تومان عيدي گرفته‌اند، اين خبر مثل بمب در اردوي آبي‌ها پيچيد و صداي ليدرهاي زحمتکش‌‌ استقلال هم درآمد. حکايت بازيکنان هم همين است. آن‌ها مي‌بينند که به فرض فلان بازيکن معمولي پرسپوليس تا اين‌جاي فصل‌700 ميليون گرفته اما خودشان‌400 ميليون گرفته‌اند به همين خاطر اعتراض مي‌کنند و يا صداي خود را به گوش کادر فني مي‌رسانند.


* پول دستي مي‌گيرند؟!


هفته گذشته شايعه شد که 2، 3 بازيکن استقلال حتي پول دستي از قلعه‌نويي گرفته‌اند تا امور خود را بگذرانند! خود قلعه‌نويي هم البته حدود‌70 درصد از پولش را گرفته ولي به‌هر حال دوست دارد دغدغه‌هاي مالي باشگاه هرچه سريع‌تر حل شود‌ چرا که استقلال چند روز ديگر بايد در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان برود و مقابل رقبايي قدرتمند نظير الريان، العين و الهلال بازي کند.


* مصاحبه‌هاي آتشين 8 شاکي


نکته جالب اين‌جا بود که درست 24 ساعت بعد از صحبت‌هاي 75 دقيقه‌اي جباري با قلعه‌نويي خبر رسيد که تمرينات استقلال از کمپ به زمين شماره 2 آزادي منتقل مي‌شود. اين مسئله نشان از نفوذ و برش خوب جباري در استقلال دارد. بازيکن بزرگي که به 8 شاکي معروف شده و البته سالي 2، 3 مصاحبه بيشتر انجام نمي‌دهد. مصاحبه‌هايي که معمولا يکي در فصل نقل و انتقلات است و يکي هم شب عيد هر سال!


كمتر كسي است كه فراموش كند زمان افول استقلال مظلومي در سال گذشته از مصاحبه آتشين همين 8 شاكي استارت خورد.


* اگر امير بماند...


سوال اين‌جاست که آيا جباري با اين وضعيت سال آينده در استقلال مي‌ماند؟ البته طرح اين سوال خيلي زود است ولي شک نکنيد که اگر امير قلعه‌نويي بماند به هر قيمتي مجتبي را نگه مي‌دارد چون از نظر فني اعتقاد خاصي به او دارد و مي‌گويد: «جباري يک تنه تيم را جلو مي‌برد.»


نکته: گفته مي‌شود جباري در صحبت‌هايي که با قلعه‌نويي داشته پيرامون برخي از اطرافيان وي هم با امير صحبت کرده است!


خراسان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها