کد خبر: ۱۱۵۲۷۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر اصلی‌ترین دغدغه من تبادل دانش با باشگاه رئال مادرید است و به موضوعات تشریفاتی فکر نمی‌کنم.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، محمد رویانیان در حاشیه عقد قرارداد با مدیران فنداسیون فوتبال رئال مادرید در مورد این قرارداد گفت: مدیران فنداسیون فوتبال رئال مادرید اینجا حاضر شدند و قرار است امور مدارس فوتبال را در ایران تحت نظر بگیرند و اداره آکادمی و ایجاد کمپ‌ها را بر عهده آنها گذاشتیم. خوشحالیم که شرکت fsp فروغ سپهر پاسارگاد مسئولیت مدارس فوتبال برای توسعه باشگاه پرسپولیس با همکاری رئال مادرید را پیگیری می‌کند.

وی افزود: به رسم ادب امروز مهمان این شرکت هستم و ملاقاتی با نمایندگان رئال مادرید داشته‌ام. شرکت فروغ سپهر پاسارگاد با توافق شرکت sis قرارداد امضا می‌کند و این قرارداد به ثبت خواهد رسید.

رویانیان در مورد حضور نمایندگان رئال مادرید خاطرنشان کرد: آنها از ورزشگاه درفشی‌فر و امام رضا که به زودی فعالیت تیم‌های پایه به صورت آکادمی در آن برگزار می‌شود، بازدید کردند. همچنین زمین شماره 1، 2 و 3 آزادی را دیدند. برای آنها بسیار جالب بود که علی‌رغم جو‌سازی‌های رسانه‌های بیگانه علیه ایران ما آنقدر شوق و ذوق در فوتبال داریم که این نشانه آرامش است و اقتدار جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

وی افزود: در شرایط عادی، کشوری که مشکل دارد نباید دنبال چنین چیز‌هایی باشد. ایتالیا هم که رفته بودم آنها این موضوع را اذعان کردند و در روزنامه‌ها انتشار داده شد.

رویانیان تاکید کرد: رئال مادرید در ایران 20 _ 30 میلیون هوادار دارد. هواداران بارسلونا بدسلیقه هستند، خود من هوادار تیم فوتبال رئال مادریدم. البته این موضوع را به شوخی بیان می‌کنم. پروتکل تفاهم با باشگاه پرسپولیس نیز به امضا رسید که ناظر بر ایجاد مدارس مشترک رئال مادرید و پرسپولیس و اعزام بازیکنان پایه برای آموزش به اسپانیا است.

 

* از مسئولان رئال مادرید برای حضورشان تشکر می‌کنیم

رویانیان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اینکه آیا طرف قرارداد شرکت sis است یا باشگاه پرسپولیس گفت: شرکت sis و fsp به صورت مشترک فعالیت می‌کنند که شرکت fsp به تازگی متولی شده و محور فعالیت‌های مدارس فوتبال پرسپولیس را دنبال می‌کند. از این به بعد سعی می‌کنیم فعالیت‌های پایه را اجرایی کنیم. آقای استیلی در تیم‌های پایه حضور دارد. ایشان را نمایندگان رئال مادرید به خاطر گلزنی به آمریکا شناختند. در اولین فرصت فعالیت‌های مدارس فوتبال را به صورت مشترک آغاز خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه نحوه جذب استعداد‌ها در مدرسه فوتبال پرسپولیس به چه صورتی خواهد بود، اظهار داشت: نحوه جذب بازیکنان در سیستم جدید پایه پرسپولیس بر اساس استعدا‌دیابی از شهرهای ایران است و به بازیکنان سایر باشگاه‌ها توجهی نداریم. همچنین همکاری ما با باشگاه‌های کشورهای برزیل، اسپانیا و ایتالیا پیگیری خواهد شد.

رویانیان در مورد اینکه آیا با رئال مادرید بازی تدارکاتی خواهند داشت، اظهار داشت: بازی با رئال مادرید در حال حاضر آرزوی من نیست، می‌خواهیم تبادل دانش و اطلاعات با باشگاه رئال مادرید داشته باشیم که این موضوع در حال حاضر برای ما واجب‌تر است. به دنبال بازی تشریفاتی نیستیم. بازی تدارکاتی را می‌گذاریم برای زمانی که دلار ارزان‌تر شود و در شرایط خوش و بهتری قرار داشته باشیم. پرسپولیس در حال حاضر به امکانات نیاز دارد از چند وقت دیگر دانشجویان ما باید در کلاس‌های خود حاضر شوند و فعلا توجهی به این مسائل ندارند.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه آیا اگر با رئال مادرید بازی دوستانه برگزار کنند، می‌توانند برنده شوند، اظهار داشت: اگر عملکردی که مقابل سپاهان داشتیم را بتوانیم مقابل رئال پیاده کنیم، شاید به پیروزی برسیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها