کد خبر: ۱۱۵۰۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
سه ستاره بزرگ استقلال، در صف معترضان به مشکلات مالي،‌ سردمدار هستند تا اخبار بحران مالي آبي پوشان بيش از پيش به بيرون درز كند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ علي فتح الله زاده اين روزها يک جمله تکراري براي بازيکنان استقلال دارد: «شما صبر کنيد، ان‌شاءا... به زودي پول‌هايتان آماده مي‌شود.» قول‌هاي مدير‌عامل استقلال به بازيکنان، دوام زيادي ندارد. در واقع اين راه حل، نمي‌تواند مشکلات استقلال را حل کند چرا‌ که اين تيم به مشکلات عديده مالي برخورده و به نظر نمي‌رسد در شرايط فعلي، اين مشکلات حل شود.


جواد نکونام، هافبک مطرح اين تيم مي‌گويد: «قسط من عقب افتاده بود، به همين خاطر به ديدار آقاي فتح الله زاده رفتم و درباره مسايل مالي با او حرف زدم و ايشان نيز قول داد به زودي مشکل را حل کند.»


مهدي رحمتي نيز در روزهاي اخير شديدا به مسايل مالي معترض بوده و حتي در تماس تلفني با يکي از مسئولان باشگاه چنين جمله‌اي را به زبان آورده است: «من به پولم نياز دارم و اگر قرار است پولم را ندهند، ديگر در تمرينات شرکت نمي‌کنم.» رحمتي قرار بود‌ مرداد ماه يکي از قسط‌هاي خود را دريافت کند اما در اواخر مرداد باشگاه بخش کوچکي از اين قسط را به حسابش واريز کرد: «الان ماه‌ها گذشته و هنوز مابقي پولم را نگرفته‌ام. تکليفم بايد روشن شود.»


او شايد تهديد کند ولي به اندازه مجتبي جباري، در تصميم‌گيري صريح نيست. رحمتي با آن‌که روز دوشنبه گفت تنها در صورت برگزاري جلسه با فتح الله زاده حاضر است در تمرين حاضر شود اما حتي پس از آن‌که موفق نشد مدير استقلال را ببيند، به تمرين استقلال رفت.


ولي مجتبي جباري که در چند سال اخير نماد اعتراض در استقلال بوده، چنانچه مديران استقلال نتوانند وعده‌هاي خود را عملي کنند، تمرين استقلال را ترک خواهد کرد. اين تيم نياز مبرمي به مجتبي دارد و امير قلعه‌نويي نيز حتما او را براي بازي الريان در ليگ قهرمانان مي‌خواهد ولي در حال حاضر پولي در باشگاه نيست که به جباري يا ديگر بازيکنان بدهند. قلعه‌نويي دوشنبه در گفتگو با فتح الله زاده تاکيد کرد که شرايط پيش آمده در آستانه بازي ليگ قهرمانان براي استقلال سم است و بايد هر‌چه زودتر حل شود.


فتح الله زاده در حال‌ حاضر منتظر بودجه وزارت ورزش است. آبي‌ها که نصف بودجه خود را در سال جاري از طريق اسپانسرها فراهم کردند، منتظر بودجه 6.5 ميلياردي وزارت ورزش هستند ولي فعلا به دليل مشکلات مالي، اين وزارتخانه هم نمي‌تواند پولي به استقلال بدهد. به نظر مي‌رسد با ادامه اين شرايط وضعيت استقلال در روزهاي آينده بحراني‌تر شود، مگر اين‌که فتح الله زاده دوباره با چک‌هاي شخصي خود وضعيت را سر و سامان را دهد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها