کد خبر: ۱۱۵۰۲۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه در بازی با سپاهان ۹۳ دقیقه به محسن بنگر و خانواده‌اش بی‌احترامی شد.

محمود سالارکیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص شکایت سپاهان از محسن بنگر اظهار داشت: دوست نداشتم زیاد این مسئله باز شود و درباره آن صحبت کنم اما مجبورم تا از حق مدافع پرسپولیس دفاع کنم.

وی افزود: ندیدم بنگر در آستانه بازی با سپاهان یک کلام مصاحبه کرده باشد و یا برای سپاهانی‌ها کُری بخواند اما متاسفانه از همان اول به این بنده خدا و مخصوصا خانواده‌اش هر چه دوست داشتند گفتند.

سالارکیا ادامه داد: 93 دقیقه به بنگر بی‌احترامی شده، مگر آستانه تحمل بازیکن چقدر است، بعد از اینکه ما گل پیروزی را زدیم ایشان دستش را بالا گرفته و به سمت دروازه خودمان خوشحالی کرده است، اما متاسفانه مسائلی را می‌بینیم که واقعا تعجب می‌کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که عکس‌العمل شما در قبال شکایت سپاهانی‌ها چیست، گفت: قطعا ما هم برای دفاع از مدافع خودمان که 93 دقیقه بدترین بی‌احترامی‌ها را شنیده دفاع و شکایت می‌کنیم تا حق بازیکن ما پایمال نشود. خوشبختانه در ورزشگاه آزادی همه چیز مشخص بود و بهتر است به دنبال پیش‌داوری نباشیم و حق را در این پرونده در پیش بگیریم، مگر بازیکن ما از دقیقه یک و حتی در هنگام گرم کردن وارد زمین شد، چه کاری انجام داد؟ امیدوارم این مسئله ختم به خیر شود.

وی در پایان در خصوص جلساتش با سازمان خصوصی‌سازی نیز گفت: جلسات بسیار خوبی را دنبال کردیم و با رفع اشکالات به احتمال فراوان زمینه فراهم شدن واگذاری سهام پرسپولیس در سال 91 در حال اجرا است که امیدوارم با رفع نواقص این مسئله اتفاق بیفتد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها