کد خبر: ۱۱۵۰۱
زمان انتشار: ۱۷:۲۲     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰

سخنگوی رسمی ائتلاف 14 فوریه تاکید کرد که از زمان ورود نیروهای اشغالگر عربستانی به بحرین آنها تا کنون بیش از 50 مسجد را تخریب کرده اند؛ دقیقا همانند همان اقدامی که با گسیل عاملان انتحاری به عراق علیه اماکن مقدس آن کشور صورت دادند.

 عبدالرئوف شایب روز شنبه در گفتگو با شبکه خبری العالم تصریح کرد: حکومت آل خلیفه با همکاری نیروهای اشغالگر آل سعود، بحرین را به بزرگترین مکان نقض حقوق بشر تبدیل کرده است.

 وی گفت: تخریب مساجد، اماکن مقدس، آثار و بناهای تاریخی از زمان ورود نیروهای اشغالگر عربستانی به بحرین شروع شده و رژیم اشغالگر سعودی عامل اصلی آغاز چنین اقدامات ضد دینی است.

 سخنگوی رسمی ائتلاف 14 فوریه افزود: این مساجد از صدها سال در این کشور وجود داشتند و تا کنون هیچ کسی به آنها تعدی نکرده است اما بعد از ورود نیروهای اشغالگر سعودی به بحرین این مساجد تخریب شدند و این همان کاری است که عربستان با ارسال عاملان انتحاری و بمبگذاری ها برای قتل مردم عراق و تخریب اماکن مقدس انجام داده است.

 شایب خاطرنشان کرد: سعودی های وهابی از یک ماه پیش اقدام به تخریب مساجد کردند و پس از آن نیز برای برانگیختن آتش فتنه طایفی اقدام به تخریب مساجد اهل سنت نیز کردند در حالی که این اقدامات برای همگان شناخته شده است و هیچ کسی فریب آنها را نخواهد خورد.

 وی افزود: ائتلاف 14 فوریه اعلام کرده است که به مدت یک هفته مردم هر شب برای اقامه نماز مغرب و عشا به مساجدی که توسط نیروهای آل خلیفه و آل سعود تخریب شده اند، خواهند رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها