کد خبر: ۱۱۵۰۰۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان دیلم گفت: ورشکستگان فتنه ۸۸ به دنبال توطئه‌های جدید هستند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، محمد جوکار در همایش فصلی رابطین و ناظرین شورای نگهبان شهرستان جم اظهار داشت: انتخابات خردادماه سال آینده اهمیت بسیار زیادی دارد و باید دقت و حساسیت زیادی داشته باشیم.

این استاد دانشگاه افزود: مردم در انتخابات آینده اعتماد خود را به انقلاب و جهانیان اثبات خواهند کرد و بار دیگر حضوری باشکوه خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در جمهوری اسلامی منبع قدرت سه چیز است؛ " روحانیت، حزب‌الله و توده مردم" و هر زمانی این سه عنصر در کنار هم باشند بی شک پیروزی نصیب ما خواهد بود و اگر روزی این سه عنصر روبروی هم قرار بگیرند،‌ کشور به چالش کشیده می‌شود.

جوکار بیان داشت: دشمنان داخلی و خارجی خیلی دوست دارند که بین این منابع جدایی و تفرقه باشد که البته تاکنون موفق نشده‌اند ولی این توطئه‌ها ادامه دارد و باید مردم با بصیرت و توجه و عنایت به فرمایشات رهبری اجازه ندهند که دشمنان نسنجیده و مغرضانه آنچه می‌خواهند،‌ انجام داده و کشور را به چالش بکشند.

سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان دیلم اضافه کرد: ورشکستگان طراح فتنه 88 به دنبال توطئه‌های جدید و به چالش کشیدن کشور هستند و این مهم به نفع نظام نیست و هم اکنون هم ادامه دارد.

جوکار اذعان داشت: از درون دولت و خارج از دولت دست به دست هم داده تا بین مجلس و دولت تفرقه ایجاد کنند و نتیجه آن به چالش کشیدن مردم است؛ هر دو قوه باید با بصیرت و شجاعت اجازه ندهند دشمنان با حرف‌های نسنجیده اصل نظام را خدشه‌دار کنند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی دو پایه اصلی به نام ولایت فقیه و توده مردم دارد گفت: دشمنان به دنبال واسطه و فاصله بین این دو هستند تا بتوانند به اهداف خود برسند.

جوکار یادآور شد: دشمنان خیلی تلاش کردند که ولایت فقیه را ناکارآمد جلوه دهند؛ توطئه‌های زیادی مثل تغییر قانون اساسی، شورای رهبری، شورای فقهی و ... ولی این طرح‌ها ناموفق بوده و ما باید تلاش کنیم که دشمنان و طراحان انتخابات آینده را شناسایی و اجازه ورود به مسائل کشور به آنها داده نشود.

وی افزود: اخیراً توطئه‌ای دیگر طراحی کرده آن هم مذاکره با آمریکاست؛ به حول و قوه الهی و با مدیریت مدبرانه رهبری و با بصیرتی که مردم این کشور دارند همه دشمنان را مایوس و بار دیگر انگشت حسرت دشمنان به دندان‌هایشان خواهد چسبید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها