کد خبر: ۱۱۴۹۵۶
زمان انتشار: ۲۳:۳۴     ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
گل محمدی:
از قول من زده بودند که «من هم اگر جای کی روش بودم نوری و حقیقی را به تیم ملی دعوت نمی کردم» در صورتی که اصلا چنین چیزی را نگفتم.
سایت گل – شب گذشته یحیی گل محمدی به همراه محمد نوری میهمان برنامه باشگاه بودند که به صورت زنده از شبکه دوم سیما پخش شد و اختصاص به باشگاه پرسپولیس داشت.
 به گزارش گل ، در این برنامه از محمد نوری درباره دعوت نشدنش به تیم ملی سوال شد که سرمربی پرسپولیس گفت: محمد نوری امسال بهترین بازی ها را برای ما انجام داده و شرایط بسیار خوبی دارد حالا اینکه دعوت نشده به سلیقه مربی برمی گردد.نوری در بازی با کره جنوبی یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی بود و خیلی خوب بازی کرد اما در دیدار با لبنان حتما آقای کی روش صلاح دیده که از ایشان استفاده نکند و شاید او به درد این بازی نمی خورد.
وی ادامه داد:من خودم با آقای کی روش درباره حقیقی و نوری صحبت کردم.ایشان هم نظر مثبتی روی این بازیکنان دارد و در اردوهای بعد از آنها استفاده خواهد کرد. سرمربی پرسپولیس با تمجید از بازیکن تیمش گفت:محمد نوری بازیکن بسیار خوبی است.ما از این جور هافبک ها در فوتبال مان خیلی کم داریم.شاید در میان بازیکنان نسل جدید فقط علی کریمی،مجتبی جباری و محرم نویدکیا باشند که خلاقیت دارند و این بازیکنان نمونه مشابه ندارند.
 در بخش دیگری از این برنامه از گل محمدی درباره تیترهای روزنامه های ورزشی دیروز پرسیده شد که بیشترشان خدمت پرسپولیس به استقلال را برجسته کرده بودند نه خود پیروزی و بازی خوب پرسپولیس.گل محمدی هم در پاسخ گفت:معمولا روزنامه ها برای فروش و تیراژ بیشتر این تیترها را می زنند اما تلاش بازیکنان و پیروزی ای که ما به دست آوردیم مهمتر از این مسائل بود.
وی همچنین گفت:اتفاقا چند روز قبل یکی از روزنامه های ورزشی تیتری از قول من زده بودند که «من هم اگر جای کی روش بودم نوری و حقیقی را به تیم ملی دعوت نمی کردم» در صورتی که شما اگر به مصاحبه من دقت کنید اصلا چنین چیزی را نگفتم.»
وی همچنین در پاسخ به این سوال که چطور گفته اید رویانیان اسطوره باشگاه پرسپولیس است ؟گفت:من 8 سال در پرسپولیس بازی کردم و حدود 20 سال است که در این فوتبال هستم.تا حالا ندیده بودم مدیری در بخش های پایه چنین اقداماتی انجام دهد.
بعد از این محمد رویانیان روی خط برنامه آمد و گفت: آقا یحیی لطف دارند اما من به آقای گل محمدی در این باره تذکر دادم .پس از آن رویانیان در باره اقدامات خود در باشگاه توضیحاتی ارائه داد اما قرار شد به صورت حضوری در برنامه یکشنبه شب آینده حاضر شود و درباره کارهایی که در پرسپولیس انجام داده صحبت کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها