کد خبر: ۱۱۴۹۱۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
شرکتهای گوناگون اسلحه سازی روسیه با بیش از 200 گونه مختلف از جدیدترین تجهیزات نظامی به نمایشگاه دفاعی " IDEX 2013 " در ابوظبی آمده اند.
به گزارش 598 به نقل از گروه دفاع و امنیت مشرق، با شروع نمایشگاه دفاعی IDEX 2013 شرکتهای مختلف روسی با تمامی توان در این نمایشگاه شرکت کرده اند. از جمله جالب ترین محصولات روسی که در این نمایشگاه شرکت کرده است زره پوش پشتیبانی مدل " BMPT " ملقب به " نابودگر " است. این خودروی زره پوش روسی بر پایه شاسی تانک تی 72 ساخته شده و وظیفه آن پشتیانی از واحدهای زرهی و پیاده در محیطهای شهری و نبردهای فاصله نزدیک است.


خودروی زرهی " BMPT‌"

این خودروی زرهی با 2 توپ سی میلی متری، 2 قبضه نارنجک انداز 30 میلی متری، 4 قبضه موشک ضد تانک هدایت شونده ، یک قبضه تیربار 7.62 میلی متری و نارنجک اندازهای دود زا مسلح شده است. از دیگر محصولات دفاعی ساخت روسیه که به این نمایشگاه آورده شده است تانک تی 90 مدل C است که روسها امیدوار هستند بتوانند در این نمایشگاه مشتری هایی برای آن پیدا کنند.

خاورمیانه دومین بازار بزرگ تسلیحاتی روسها به حساب می آید و در سال 2012 میلادی 23 درصد از صادرات تسلیحاتی روسها سهم این منطقه بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها