کد خبر: ۱۱۴۸۸۳
زمان انتشار: ۲۳:۲۶     ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
مهاجم توانمند پرسپوليس گفت: «تا الان كه 5 سال از حضورم در اين تيم مي‌گذرد، به اين نتيجه رسيده‌ام كه با صبر كردن مي‌توانم به حقم برسم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ باز هم هادي نوروزي براي پرسپوليس گل 3 امتيازي زد تا در 2 هفته متوالي اين تيم 6 امتياز دشت کند. با کاپيتان پرسپوليس در بازي با سپاهان که گل 3 امتيازي‌اش در آخرين لحظات بازي به ثمر رسيد گفتگو کرديم که مي‌خوانيد.


* چند وقت پيش در ورزشگاه درفشي‌فر خواستم سر صحبت را با شما باز كنم؛ اما ناراحت بودي و گفتي من كه بازي نمي‌كنم! حالا چرا مصاحبه كنم؟


- مسلم است بازيكني كه بازي نمي‌كند بايد هم ناراحت باشد. اگر بازيكني در شرايط خوبي باشد و از بازي نكردنش ناراحت نباشد بايد تعجب كرد. من نسبت به پرسپوليس تعصب و غيرت دارم. طبيعي است وقتي كه بازي نمي‌كردم ناراحت باشم و مصاحبه نكنم.


* خيلي صبوري به خرج دادي تا هم كاپيتان پرسپوليس شدي و هم گلزن تيم؟


- از سال اولي كه به پرسپوليس آمدم همين رويه را در پيش گرفتم و تا الان كه 5 سال از حضورم در اين تيم مي‌گذرد، به اين نتيجه رسيده‌ام كه با صبر كردن مي‌توانم به حقم برسم.

 

* به نظر می رسد با بازوبند کاپیتانی پرسپولیس انگیزه ات بیشتر می شود.


- این بازوبند بر دست بزرگان این فوتبال بسته شده و وقتی آن را می بندم احساس غرور خاصی می کنم. برای آن ارزش زیادی قائل هستم و امیدوارم تا زمانی که بازیکنان با سابقه ما به میدان برگردند بتوانم امانت دار خوبی برای آن باشم. از محمد نوری هم تشکر ویژه ای دارم که در بازی قبلی آن را به من داد.


* همان‌طور كه گفتي، شرايط خوبي هم داري؛ اغلب هواداران و همكاران ما هم مي‌گويند حق هادي نوروزي است كه بيشتر بازي كند؟


- سابقه‌ام نشان مي‌دهد هميشه در خدمت اهداف تيم بوده‌ام. 5 سال است در پرسپوليس حضور دارم و هيچ وقت براي تيم حاشيه‌سازي نكرده‌ام. هميشه دوست دارم در مستطيل سبز حرفم را بزنم. حالا هم سعي مي‌كنم در تمرينات بيشتر خودم را نشان بدهم تا فرصت بيشتري براي بازي كردن به دست بياورم.


* از بازي صحبت کن و از گلي که زدي!


- بازي که بازي خوبي بود. همه ديدند بدون 4 بازيکن اصلي‌مان خيلي بهتر و سرتر از سپاهان بازي کرديم و توانستيم اين تيم را در آخرين دقايق بازي شکست دهيم.


* دليل اين برتري چه بود؟


- قبول دارم. ما 90 دقيقه بهتر از سپاهان بازي کرديم و موقعيت‌هاي زيادي هم در اين بازي داشتيم اما گلي به ثمر نرسانديم. مهم 3 امتيازي بود که گرفتيم و خيلي زمان گل زدن مهم نيست. اين 3 امتياز را بايد به حساب هوادارانمان بگذاريم که 90 دقيقه جانانه ما را حمايت کردند.


* اين بازي به نوعي براي پرسپوليس هم بازي انتقامي بود.


- يک جورايي اين بازي را بايد ديدار انتقامي دانست که خوش‌بختانه بعد از موضوعات بازي رفت با برد در اين ديدار هوادارانمان را خوشحال کرديم.


* از زدن این گل استقلالی ها بیشتر از پرسپولیسی ها شاد شدند.


- ما در جریان این بازی اصلا به استقلال فکر نمی کردیم و برای خود و پرسپولیس بازی می کردیم. اما اگر از این گل من همانقدر که پرسپولیسی ها شاد شدند استقلالی ها هم شاد شدند هم خوشحالم. شاید از این حیث هم من یک گل کاملا منحصر به فرد زدم که همه هواداران استقلال و پرسپولیس با هم خوشحال شدند.


* داوري اين بازي چطور بود؟


- به نظرم داوري بازي مشکلي نداشت و داور خوب سوت زد.


* اما به نظر مي‌رسيد يک پنالتي براي پرسپوليس نگرفت.


- بازيکن ما هم گفت که روي او پنالتي شده اما اين که بوده يا نبوده را بايد کارشناسان درباره‌اش حرف بزنند اما خوشحالم که اين بازي را برديم تا اين موضوع خيلي به چشم نيايد.


* 2 بازي و 6 امتياز. اين روند براي پرسپوليس ادامه دارد؟


- ما بازي به بازي بهتر مي‌شويم و به خاطر هواداران از جان مايه مي‌گذاريم. تلاش مي‌کنيم تا در پايان فصل جزو 3 تيم برتر باشيم.


* هواداران به هادي نوروزي لقب «آپاچي» داده‌اند. آيا از اين عنوان حراست كرده‌اي؟


- هر زمان در زمين بوده‌ام سعي كرده‌ام بهترين عملكردم را به نمايش بگذارم. هميشه با تمام توان براي پيشبرد اهداف تيم جنگيده‌ام. هواداران هم لطف داشته‌اند كه اين لقب را به من داده‌اند. اميدوارم شايسته اين لقب باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها