کد خبر: ۱۱۴۸۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
تیم «لس آنجلس گلکسی» آمریکا خواهان جذب فرانک لمپارد است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، این تیم حاضر شده شرایط بسیار خوبی را جلوی پای این بازیکن بگذارد و حتی به او اجازه دهد که به هر تیمی که می خواهد درپایان فصل فوتبال حرفه ای آمریکا برود.


قهرمان لیگ آمریکا به ستاره چلسی گفته که او می تواند سه ماه تعطیلات لیگ آمریکا را به شکل قرضی به یکی از تیمهای برتر اروپا برود، مثل کاری که دیوید بکام در مورد پیوستن به میلان انجام می داد. آنها گفته اند لمپارد با این کار می تواند شانس حضور خود همراه با تیم ملی انگلیس در جام جهانی برزیل را نیز حفظ کند. اما این تنها پیشنهاد وسوسه انگیز تیم آمریکایی برای کشاندن «فرانکی» به هالیوود نیست. گلکسی همچنین فراهم کردن موارد زیر را نیز برای لمپارد تضمین کرده:


- قراردادی مانند قرارداد دیوید بکام به مدت دو سال و نیم و با دستمزد 5/ 4 میلیون دلاری در هر سال


-  خانه ای گرانقیمت در بورلی هیلز که پرداخت اجاره آن بر عهده باشگاه است


- پروازهای «فِرست کلاس» بین آمریکا و انگلیس برای مسافرت‌های احتمالی لمپارد


اما آنچه که بیش از همه برای لمپارد جذاب خواهد بود، اجازه حضور قرضی او در تیمهای باشگاهی اروپا خواهد بود، چرا که روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس به او هشدار داده که رفتنش به آمریکا و دوری از فوتبال اروپا ممکن است به حضورش در تیم ملی ضربه بزند. میلان و یوونتوس دو تیمی هستند که به دقت وضعیت لمپارد را زیر نظر دارند، منچستریونایتد هم یکی از مشتریان این بازیکن است. لمپارد دوست دارد در چلسی بماند، قرار است او امسال ازدواج کند و خیلی دوست دارد که در لندن ماندگار شود، اما هنوز آبی های لندن به او پیشنهادی برای بستن قرارداد جدید ارائه نکرده اند. او به حضور در لیگ حرفه ای آمریکا تمایلی ندارد اما پیشنهاد وسوسه انگیز گلکسی ممکن است باعث تغییر نظر او در این زمینه شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها