کد خبر: ۱۱۴۶۹۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
ادامه محو روند محو رژیم صهیونیستی:
بر اساس ماده 49 چهارمین کنوانسیون 1949 ژنو، انتقال جمعیت از سوی قدرت اشغالگر به سرزمین هیا اشغالی غیر قانونی بوده و در همین راستا ساخت شهرک های هیوید نشین از سوی رژیم اشغالگر اسرائیل در اراضی اشغالی کرانه باختری بر خلاف قوانین بین المللی به شمار می رود.
مجموعه عملکرد رژیم صهیونیستی موجب آن شده است که افکار عمومی جامعه جهانی به مقابله با آن بپردازد و برای نمونه شاهاد آن بودیم که مجمع عمومی سازمان ملل طی ماه های اخیر با تصویب قطعنامه های متعددی به مخالفت با این رژیم پرداخته است و علاوه بر آن بیش از 70 تن از دانشمندان نیز با صدور بیانیه ای عملکرد رژیم صهیونیستی برا مورد نکوهش قرار دادند.



به گزارش بولتن نیوز، با ادامه این روند شرکت بزرگ گروه غذایی و بهداشتی چند ملیتی یونیلور (Unilever) مستقر در هلند اعلام کرد که این شرکت از کنسرسیومی که برای احداث یک کارخانه تولیدی در مناطق اشغالی در کرانه غربی قرار داشت، انصراف داد. این شرکت هلندی - انگلیسی، دلیل این انصراف را قرار گرفتن این کارخانه در اراضی اشغالی کرانه باختری که بر خلاف قوانین بین امللی است، توصیف کرد و همچنین اعلام کرد که سهام خود را به فروش خواهد رساند.
شرکت یونیلور، صاحب کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی Barkan در شهرک یهودی نشین Ariel در اراضی اشغالی کرانه غربی می باشد و این اقدام شرکت در پاسخ به درخواست شورای حقوق بشر سازمان ملل مبنی بر توقف فعالیت اقتصادی و تجری شرکت های خصوص با شهرک های یهود نشین اراضی اشغالی فلسطین به منظور حمایت از مردم فلسطین و ممانعت از تضعیف روند صلح اعلام گردید.
گفتنی است که بر اساس ماده 49 چهارمین کنوانسیون 1949 ژنو، انتقال جمعیت از سوی قدرت اشغالگر به سرزمین هیا اشغالی غیر قانونی بوده و در همین راستا ساخت شهرک های هیوید نشین از سوی رژیم اشغالگر اسرائیل در اراضی اشغالی کرانه باختری بر خلاف قوانین بین المللی به شمار می رود.

رژیم اسرائیل در سال 2011 حدود 3500 واحد یهودی نشین در شهرک های یهود نشین احداث کرد که از رشد 20 درصدی نسبت به سال قبل حکایت دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها