کد خبر: ۱۱۴۶۹۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
شاخه خارجی گروهک ملی مذهبی‌ها در حمایت از فتنه‌گران و در راستای رفع حصر از سران فتنه به احمد شهید شکایت کردند.
به گزارش 598 به نقل از موسسه راهبردی دیده بان، شاخه خارجی گروهک ملی مذهبی‌ها در اقدامی جدید و در پی تکمیل کردن پازل فشار بر ایران در نامه‌ای خطاب به احمدشهید گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در خصوص ایران نوشتند: ما جمعی از آزادیخواهان ایران از شما به عنوان نماینده ویژه حقوق بشر در امور ایران می‌خواهیم که حکومت ایران را تحت فشار قرار دهید تا به رفع حصر رهبران جنبش سبز پایان داده یا آنان را در دادگاهی علنی محاکمه کند. 

 Kazemian--Rahman2i

تقی رحمانی و مرتضی کاظمیان، ازاعضای گروهک ملی- مذهبی چهارشنبه آخر سال 90- پاریس

در این قبیل نامه‌ها که با خط‌دهی و سبک‌دهی شیرین عبادی (مسئول فشار بین‌المللی با بهانه حصر سران فتنه به ایران) صورت می‌گیرد، بیش از محتوای چند خطی، خطاب و تیتر آن اهمیت دارد. شیرین عبادی  که مروج این سبک‌نامه‌ها می‌باشد، بعد از فتنه 88 اقدامات خود را برای ارتباط با سازمان‌های بین‌المللی جهت دهی کرده است. شیرین عبادی در راستای  جلب توجه این سازمان‌های جاسوسی مانند عفو بین‌الملل و دیگر سازمان‌ها مثلاحقوق بشری،  از هیچ اقدامی هم فروگذار نکرده است. ازجمله آخرین خوش خدمتی‌های شیرین عبادی تشکر از اتحادیه اروپا برای خارج کردن شاخه برون مرزی ایران از ماهواره هاتبرد بوده است. گفتنی است عبادی دلیل این اقدام را هم نقض حقوق بهائیان و یهودیان توسط رسانه ایران دانسته است!

لازم به ذکر است در چند روز اخیر مسئولان برخی کشورهای اروپایی نیز دقیقا همین مطالب را تکرار نموده‌اند که نولاند،اشتون و لوران فابیوس و آلستر برت (وزاری خارجه فرانسه و معاون وزیر خارجه انگلیس ) از جمله این افراد بوده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها