کد خبر: ۱۱۴۶۳۶
زمان انتشار: ۰۴:۳۰     ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
ممی تا کنون فقط یک بار به صورت کتبی استعفا داده اما اگر کمی به ذهنتان فشار بیاورید تعداد خداحافظی های شفاهی احمد زاده کم کم در حال رسیدن به انگشتان یک دست در دوران مربیگری اش است
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - یکی از اضلاع مربع مربیان ملوان و در واقع یکی از 4نفری که از ابتدای تاسیس ملوان بر روی نیمکت ملوان نشسته اند احمدزاده است.
 به گزارش گل ، او که حالا دوباره به کار بازمی گردد در حالی از سمت خود استعفا داد که به جز تالم شدید از تساوی مقابل فولاد سماجت یک خبرنگار روی مغز او بود . در کنفرانس مطبوعاتی ، یکی از خبرنگاران از احمدزاده درباره سه تعویض اش پرسید و گویا این سوال زیاد برای او خوشایند نبود و همان جا بود که تصمیم خود را اعلام کرد و استعفای شفاهی داد تا خبرنگار نگون بخت از نگاه های شماتت بار دیگران از خجالت اب شود!
البته از این نوع استغفا ها از ممی زیاد دیده شده ، چه در زمانی که ملوان در اختیار منطقه آزاد و نیروی دریایی بود و حال که در اختیار هدایتی است. ممی تا کنون فقط یک بار به صورت کتبی استعفا داده اما اگر کمی به ذهنتان فشار بیاورید تعداد خداحافظی های شفاهی احمد زاده کم کم در حال رسیدن به انگشتان یک دست در دوران مربیگری اش در فوتبال است. حتما در خاطراتان هست روزهایی که احمدزاده در شیراز به مربیگری می پرداخت و بعد از یک بازی به صورت عجیبی غیب شد. موبایل او هم خاموش بود و این مسولان باشگاه بودند که در به در به دنبال او بودند و سرانجام با سلام و صلوات به تیم برگشت .3 - 4 سال پیش هم احمد زاده شفاها از مربیگری ملوان استعفا داد و باز هم دوباره او را به کار بازگرداندند. البته این استعفای آخر با قهرهای قبلی کمی متفاوت است ؛ چون صادق درودگر مدیرعامل ملوان هم سکته کرد ( یا تصمیم گرفت سکته کند) تا شرایط درحالت معلق باقی بماند و تیم در آستانه بازی حساس با سپاهان بی مربی تمرین کند .اگرچه ، درودگربا گذراندن ناراحتی قلبی حمایت خودر ا از احمدزاده اعلام کرد.
 در حال حاضر همه در انتظار بازگشت احدزاده هستند چراکه شاید دوای درد ملوان این روزها خود ممی باشد . حداقل به این دلیل که با جو موجود ، حضور یکی از امتحان پس داده های موفق یا ناموفق به جای احمدزاده قمار بزرگی است. مربی غیر بومی را هم اصلا حرفش را نزنید و کلا امکان پذیر نیست. شاید حال این درودگر باشد که مانند مادری باید ناز بچه هاش را بکشد یا اینکه با واسطه پا پیش بگذارد. در سال های گذشته که بین مدیرعاملان ملوان و احمدزاده مشکلی پیش می آمد این پیشگاه هادیان و قدیمی های ملوان بودند که ریش سفیدی می کردند. حال باید دید باز هم از همان راه گذشته ممی را بر می گردانند یا اینکه شیوه ها با مالکیت جدید تغییر کرده است.
 انتظاری که بسیاری از ملوانی ها دارند خاتمه دادن به این بکش بکش ها است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها