کد خبر: ۱۱۴۶۱۸
زمان انتشار: ۱۵:۴۶     ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
رئیس فدراسیون فوتبال لبنان بحث تبانی در فوتبال این کشور را تائید کرد و گفت: این مسئله تاثیری در شکست سنگین ما برابر ایران نداشت.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، مهندس هاشم حیدر، رئیس فدراسیون فوتبال لبنان اعلام کرد که جریمه و مجازات سنگینی در انتظار کسانی است که در قضیه تبانی دخیل هستند.

حیدر در گفت‌وگو با شبکه العربیة در این خصوص گفت: تحقیقات در مراحل پایانی است و به زودی زود نتیجه تحقیق اعلام خواهد شد، شاید در کمتر از یک هفته دیگر این آرا اعلام شود.

وی با اشاره به کمیته تحقیقی که در این خصوص تشکیل شده است، گفت: این کمیته در پایان کار، توصیه هایی را ارائه خواهد کرد، اما فدراسیون است که در نهایت تصمیم می گیرد و چه مجازاتی را تعیین کند. هر چند که خودم از جمله کسانی هستم که معتقدم مجازات باید در حد اشد خود باشد تا عبرتی شود برای سایرین.

رئیس فدراسیون فوتبال لبنان همچنین از ارسال نتیجه تحقیقات برای فیفا خبر داد و گفت: می خواهیم میان ما و فدراسیون جهانی همکاری باشد. همین طور با دیگر کشورهایی که در این خصوص تحقیقاتی کرده‌اند.

وی تاثیر این موضوع بر تیم ملی این کشور و باخت 5 بر صفر آن مقابل تیم ملی ایران در چارچوب مقدماتی جام ملت‌های آسیا را رد کرد و گفت: موضوع تبانی تاثیر چندانی نداشت. علت اصلی باخت ما به ایران ضعف فنی تیم ملی بود. نتیجه خیلی بد بود. ما در حال بررسی این ضعف هستیم و هر کاری نیاز باشد انجام خواهیم داد و نمی‌گذاریم اوضاع این طور باقی بماند.

وی برکناری تیو بوکر سرمربی تیم ملی لبنان را بعید ندانست و گفت: روشن بگویم، اگر نتایج به همین منوال ادامه یابد، قطعا ترکیب فنی تیم ملی تغییر خواهد کرد.

تیم ملی لبنان از امروز تمرین های خود را از سر گرفته است و قرار است 11 مارس آینده با غنا دیداری دوستانه برگزار کند هر چند که برگزاری این مسابقه دوستانه هنوز قطعی نشده است. همچنین تیم لبنان اکنون در اردوی منامه به سر می‌برد و قرار است دیداری دوستانه با تیم ملی بحرین انجام دهد.

لبنان خود را برای بازی روز 22 مارس با تایلند در چارچوب مقدماتی جام ملتهای آسیا آماده میکند. لبنان پس از این دیدار که در لبنان برگزار می‌شود، به تاشکند پایتخت ازبکستان خواهد رفت تا در تاریخ 26 مارس با تیم ملی این کشور روبه رو شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها