کد خبر: ۱۱۴۶۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
حاج حسین یکتا؛
رئيس قرارگاه خاتم‌الاوصياء‌ در نشست تخصصی الزامات جهادگردی در ميدان رسانه‌های ديجيتال گفت: فعاليت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در عرصه فضای مجازی از مدت‌ها پيش آغاز شده اما هنوز كادرسازی و شناسايی افراد متخصص در اين زمينه كامل نشده است و جريان فرهنگی انقلاب اسلامی نيازمند استعداديابی است. جهادی عمل كردن در عرصه رسانه و جنگ نرم، بسيار مشكل اما امكان‌پذير است. فضای مجازی به تعبيری توانايی رساندن نيروهای خودی به پشت استحكامات دشمن را دارد، زيرا به وسيله رسانه، شما در هر نقطه از جهان می‌توانيد تا منازل مردم نفوذ كنيد.
سرویس اندیشه دینی پایگاه 598، دومين نشست تخصصی نمايشگاه رسانه‌های ديجيتال انقلاب اسلامی با نام «الزامات جهادگری در ميدان رسانه‌های ديجيتال» يكشنبه 29 بهمن‌ماه در سالن نشست های این نمايشگاه با حضور حاج حسين يكتا، مسئول قرارگاه خاتم‌الاوصياء‌(عج) برگزار شد.

حاج حسین يكتا با اشاره به راهكارهای جهادی به عرصه سايبر اظهار كرد: وارد شدن در عرصه سايبر در شرايط كنونی مشابه همان آموزش‌هايی است كه در زمان دفاع مقدس به نيروهای مردمی برای حضور در جبهه‌ها داده می‌شد. اينگونه نمايشگاه‌ها به مثابه پادگانی است كه سربازان جنگ نرم را برای مقابله با جبهه معارض نظام و انقلاب اسلامی آماده می‌سازد.

رئیس سابق ستاد راهیان نور کل کشور افزود: فعاليت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در عرصه رسانه و سايبر از مدت‌ها پيش آغاز شده اما هنوز كادرسازی و شناسايی افراد متخصص در اين زمينه كامل نشده است و جريان فرهنگی انقلاب اسلامی نيازمند استعداديابی است.

يكتا تصريح كرد: امروز ما در عرصه جنگ نرم بايد از حالت پدافندی به آفند تغيير استراتژی دهيم. اكنون زمان مقابله مستقيم و گرفتن فرصت از دشمن در فضای جنگ نرم است، درست نظير آنچه كه در شكست حصر آبادان و فتح خرمشهر در دفاع مقدس شاهد آن بوديم.

وی بيان كرد: جهادی عمل كردن در عرصه رسانه و جنگ نرم، بسيار مشكل اما امكان‌پذير است. فضای مجازی به تعبيری توانايی رساندن نيروهای خودی به پشت استحكامات دشمن را دارد، زيرا به وسيله رايانه و رسانه، شما در هر نقطه از جهان می‌توانيد تا منازل مردم نفوذ كنيد.

رزمنده دوران دفاع مقدس اظهار كرد: وعده الهی برای پيروزی در عرصه‌های مختلف با حزب الله است. باوجود سختی‌های فراوان امروزه با وارد شدن جريان حزب‌الله در عرصه سايبر در آينده نزديك نتايج مثبتی را در اين عرصه شاهد خواهيم بود.

وی يادآور شد: گردهم آمدن اين افراد و رسانه‌های ارزشی كشور در خيمه‌ای مشترك برای افزايش هم‌افزايی، آموزش، بهره‌مندی، توانمندی و مشاهده استعدادهای يكديگر نيز به نوبه خود دارای ارزش‌های بسيار است كه بايد به آن توجه شود.

رئيس قرارگاه خاتم‌الاوصياء‌(عج) تصريح كرد: برگزاری نمايشگاه رسانه‌های ديجيتال انقلاب اسلامی برای اولين‌بار همانند «شب قدری» برای نظام اسلامی بوده و برای اولين بار در ميان رسانه‌های ديجيتال كشور در جبهه فرهنگی، انقلابی مردم‌نهاد تشكيل شده است.

وی افزود: برگزاری نخستين نمايشگاه رسانه‌های ديجيتال كار بسيار خوب و مطلوبی است كه اميدوارم در سال‌های آينده با حضور مجموعه‌های تخصصی جبهه فرهنگی انقلاب، شاهد حضور پررنگ‌تر اين رسانه‌های ارزشی باشيم.

يكتا اظهار كرد: هر جنگ، رزم و مبارزه، نيازمند آموزش، ايجاد پادگان، مربی و نيروهای ارزشی است كه اين نمايشگاه خود يك آموزش و توانمندسازی مؤثر در ميان جبهه‌های فرهنگی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

رئیس سابق ستاد راهیان نور کل کشور يادآور شد: آمادگی نيروها برای جنگ و نبرد در عرصه جنگ نرم فرهنگی جامعه امروز نيازمند عوامل ياد شده است كه اين نمايشگاه همان پادگان‌های آموزشی را ايجاد كرده و برگزاری اين نمايشگاه‌ها برای ما در كشور لازم و ضروری است كه بايد تداوم پيدا كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها