کد خبر: ۱۱۴۵۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
بازیکن تیم ناپولی پس از تساوی شب گذشته تیمش برابر سامپدوریا مورد حمله سارقان مسلح قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از تساوی ناامید کننده ناپولی برابر سامپدوریا در سری A مارک همسیک، هافبک این تیم که با ماشین شخصی در حال رفتن از ورزشگاه بود مورد حمله سارقان مسلح قرار گرفت.

به گزارش ایستگاه رادیوی ناپولی، در جزئیات این اتفاق آمده است: همسیک پس از بازی ناپولی و سامپدوریا با ماشین شخصی در حال رفتن به فرودگاه کاپودیچینو بود که چند نفر در بین راه او ظاهر شدند و شیشه ماشین او را شکستند و با تهدید اسلحه او را مجبور کردند ساعت و دیگر اجناس با ارزش خود را به آنها بدهد.

این اولین بار نیست که یک بازیکن تیم ناپولی با این اتفاق روبرو می‌شود. سال گذشته نیز والون بهرامی، هافبک سوئیسی این تیم با حمله دو موتورسوار مواجه شد و ساعت پنج هزار پوندی این بازیکن مورد سرقت قرار گرفت.

ادیسون کاوانی و ازکوئل لاوتزی نیز از دیگر بازیکنان ناپولی بودند که منزل مسکونی‌شان در طول سال‌های قبل مورد حمله سارقان مسلح قرار گرفت. اگر چه لوازم به سرقت رفته کاوانی چند ماه بعد پیدا شد، اما بعد از سرقت خانه لاوتزی، همسر این بازیکن این سرقت را دلیل جدایی همسرش از این تیم و پیوستن به پاری سن ژرمن عنوان کرد.

پس از تساوی ناپولی برابر سمپدوریا این تیم فرصت نزدیک کردن فاصله‌ی خود با صدر جدول را از دست داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها