کد خبر: ۱۱۴۲۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
شب گذشته استاندارد لیژ موفق شد در بازی خارج از خانه مقابل سرکل بروژ تیم آخر جدول لیگ بلژیک به پیروزی برسد. تک گل این مسابقه را ایموه ازکیل مهاجم نجریه ای استاندارد در دقیقه 17 به ثمر رساند و این گل تا پایان مسابقه پابرجا ماند.

به گزارش 598،در این دیدار رضا قوچان نژاد در ترکیب اصلی لیژ حضور داشت و نمایش قابل قبولی ارائه کرد. گوچی در دقایق3،5،18،20و 48 مسابقه در متن حملات تیمش قرار داشت و یکی دو موقعیت نصف و نیمه گلزنی هم پیدا کرد اما موفق به گلزنی نشد تا در دقیقه 60 جای خود را به سورتیه بدهد.

استاندارد لیژ با این برد 43 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به اف ث بروژدر رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت. بعد از این بازی هواداران  لیژ در نظرسنجی سایت رسمی این باشگاه به بازیکنان برتر دیدار شب گذشته خود رای دادند که قوچان‌نژاد با 7 درصد آرا چهارمین بازیکن برتر این مسابقه شناخته شد.

در این نظرسنجی ایموه ازکیل مهاجم نیجریه ای لیژ که تک گل تیمش را به ثمر رساند با 52 درصد آرا در صدر قرار گرفت، ویلیام ون کوئر هافبک فرانسوی این تیم  با 10 درصد دوم شد و ایجی کاواشیما دروازه بان ژاپنی لیژ 8 درصد رای آورد. رضا قوچان نژاد هم 7 درصد آرا را به خود اختصاص داد و چهارم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها