کد خبر: ۱۱۴۲۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
سپاهان از همه تیم‌های لیگ ایران بهتر بازی می‌کند و اگرچه اکنون در صدر جدول نیست اما مطمئن باشید که به صدر جدول باز می‌گردیم و جایگاه خودمان را پس می‌گیریم.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل-مهاجم آلبانیایی سپاهان و گلزن این روزهای تیم اصفهانی امیدوار است که تیمش هرطور شده در بازی با پرسپولیس به پیروزی برسد و برای او تعداد گل‌های تیم اصفهانی آنچنان اهمیت ندارد.

 سوکای که در بازی با راه‌آهن توانست گل ۳ امتیازی برتری تیمش را به ثمر برساند، شرایط سپاهان را بهتر از استقلال و پرسپولیس می‌داند و امیدوار است که مقابل پرسپولیس به پیروزی برسد. 
شرایط شما در آستانه دیدار با پرسپولیس چگونه است؟ 
سپاهان بهتر از پرسپولیس است؛ ما در ۶ بازی گذشته ۵ پیروزی و یک مساوی داشته‌ایم و شرایط خوبی داریم؛ پرسپولیس تیم بزرگی و قدرتمندی است اما به نظرم سپاهان شانس بیشتری دارد که در این بازی به پیروزی برسد. 
به نظرت با توجه به گلی که زدی در این بازی هم از ابتدا به میدان می‌روی؟ 
هیچ فرقی نمی‌کند که بازی کنم یا نه. این طبیعی است که برخی اوقات بازی می‌کنم و برخی اوقات نه اما برایم مهم پیروزی سپاهان است و در هر صورت موفقیت سپاهان است که اهمیت دارد. ما باید در همه بازی‌های خود به پیروزی برسیم و من هم هر زمان بازی می‌کنم دوست دارم تیم ببرد و من هم به تیم برای پیروزی کمک می‌کنم. 
اگر بازی کنی، گل هم می‌زنی؟ 
نمی‌دانم بازی می‌کنم یا نه اما امیدوارم حتی اگر شده با یک گل مقابل پرسپولیس به پیروزی برسیم زیرا ۳ امتیاز برایمان بسیار مهم است؛ در بازی‌های اخیر برای سپاهان گلزنی کرده‌ام و امیدوارم مقابل پرسپولیس هم این اتفاق صورت گیرد. پرسپولیس بازیکنان بزرگی را مقابل سپاهان ندارد که این باعث خوشحالی ماست اما در فوتبال این مسئله طبیعی است و پرسپولیس بازیکنان بسیاری دارد که به جای آنها بازی کنند. 
حتما می‌دانی چرا این بازی برای سپاهانی‌ها حساسیت دارد؟ 
بله. من هم شنیده‌ام که پرسپولیسی‌ها قهرمانی را از ما گرفتند اما مطمئن باشید این اتفاق دیگر تکرار نمی‌شود. 
با توجه به پیروزی‌های اخیر استقلال می‌توانید صدرنشین شوید؟ 
ببینید، سپاهان از همه تیم‌های لیگ ایران بهتر بازی می‌کند و اگرچه اکنون در صدر جدول نیست اما مطمئن باشید که به صدر جدول باز می‌گردیم و جایگاه خودمان را پس می‌گیریم. می‌دانید چرا حالا در صدر جدول نیستیم؟ چون ما ۶، ۷ امتیاز به خاطر داوری از دست داده‌ایم و اشتباهات سهوی داوری در برخی بازی‌های ما تاثیر گذار بوده است اما امیدوارم با این وجود به صدر باز گردیم. 
شما در بازی‌های اخیر به داوری هم بسیار اعتراض داشته‌اید
البته. ما فردا هم باید با پرسپولیس بازی کنیم و هم تیم داوری اما امیدوارم دیگر اشتباهات داوری در این بازی تکرار نشود؛ خب ما دو امتیاز در بازی صبا و دو امتیاز در بازی نفت آبادان به خاطر داوری از دست داده‌ایم و طبیعی است که به خاطر این اشتباهات به داوری حساس باشیم اما امیدوارم داوری در این بازی تاثیرگذار نباشد. 
قهرمان می‌شوید؟ 
سپاهان برای قهرمانی بیشتر از استقلال شانس دارد؛ این هفته پرسپولیس را می‌بریم و بعد از آن استقلال را. 
البته بازی‌های باقیمانده استقلال آسانتر از بازی‌های سپاهان است
برایمان مهم نیست؛ ما می‌رویم که قهرمان شویم و به قهرمانی خودمان ایمان داریم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها