کد خبر: ۱۱۴۲۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: «علی امیری معاون باشگاه استقلال با من تماس گرفت و عذرخواهی کرد.»

جام ورزشي؛ محمد عاری در خصوص اظهارات علی امیری، معاون ورزشی باشگاه استقلال مبنی بر اینکه استقلال در نیم فصل محمد مهدی نظری را نمی خواسته، اظهار داشت: «می خواستم در شبکه ورزش صحبت کنم اما یک دوست مشترک از طرف آقای فتح الله زاده پیغام داد که بحثی نکنم. من هم پذیرفتم. البته از آقای امیری گلایه کردم که خود ایشان به من زنگ زد.»


وی افزود: «به آقای امیری گفتم که چرا اعلام کرده استقلال نظری را نمی خواسته. مدارک و مستنداتی داریم که ثابت می کند استقلال در نیم فصل به دنبال جذب نظری بوده. آقای امیری هم قبول کرد و عذر خواست.»


عاری با بیان اینکه قصد داشت مستندات خود را در شبکه ورزش بیان کند، افزود: «به هر حال به خاطر آقای فتح الله زاده دیگر بحث را ادامه نمی دهیم.»


وی درباره اظهارات روز گذشته خود توضیح داد: «من اصلا بحث کمکاری بازیکنان فجر را مطرح نکردم. گفتم نظری یک موقعیت تک به تک را خراب کرد و این شائبه بین تماشاچیان به وجود آمد که او چون می خواسته به استقلال برود این کار را کرده. آقای یاوری هم وقتی جو ورزشگاه را دید تحت تأثیر مسایل دست به تعویض هایی زد که معمولا نمی زد. من نه منظورم به نظری بود و نه به شفیعی مدافع ما. اتفاقا شفیعی به من زنگ زد و به او مسایل را توضیح دادم. گفته بودند آقای یاوری هم ناراحت شده اما ما دیروز در تمرین کنار هم بودیم.»


اوج

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها