کد خبر: ۱۱۴۱۳۹
زمان انتشار: ۲۱:۰۲     ۲۸ بهمن ۱۳۹۱
داستان وينكو بگوويچ و جدايي‌اش از پرسپوليس كم‌كم به يكي از داستان‌هاي مشكوك اين روزهاي اين تيم تبديل مي‌شود كه با سكوت گل‌محمدي نقاط مبهم آن بيشتر هم شده است. اتفاقا خود بگوويچ هم در اين باره حرفي نمي‌زند و تنها به اين نكته اشاره مي‌كند كه مشكل او مشكل مالياتي است و اين مساله ادامه حضورش روي نيمكت پرسپوليس را دشوار كرده است.

به گزارش رجانیوز، روز پنج‌شنبه در خبر خبرگزاري‌ها آمده بود وينكو در تمرين پنج‌شنبه با برخي از اعضاي تيم خداحافظي كرده و باشگاه مي‌خواهد از او در تيم‌هاي پايه استفاده كند. حتي اعلام شده بود روز جمعه پست جديد وينكو در پرسپوليس مشخص مي‌شود اما خود اين مربي در مصاحبه‌اي اعلام كرد نمي‌خواهد زياد در اين خصوص حرف بزند و مشكلي با پرسپوليس ندارد اما انگار بايد يك هفته در مرخصي باشد!

مشكل مالياتي با پاس همدان

ديروز يحيي گل‌محمدي در مصاحبه خود حاضر نشد درباره وينكو حرف بزند. وينكو هم در تمرين حاضر شد اما كاري نكرد و نشست تا تماشاگر تمرين باشد. بگوويچ البته در مصاحبه‌هاي مختلف اعلام كرد مشكلش فقط بحث مالياتي است: «الان بيشتر از يك ماه است كه ذهنم درگير يك مساله مالياتي است كه مربوط به دوران حضورم در پاس همدان است. من طبق قرارداد بدهكاري مالياتي ندارم چون اين باشگاه بايد ماليات من را پرداخت مي‌كرد اما از اين موضوع 4 سال مي‌گذرد و اين اتفاق (پرداخت از سوي باشگاه) نيفتاده تا من بدهكار مالياتي بشوم.»

نكته اين است كه طبق قوانين ايران، بدهكاري مالياتي برعهده فرد است و اگر موضوعي مثل كيس وينكو پيش بيايد، او بايد پس از پرداخت ماليات از طريق مراجع قانوني با شكايت اين پول را پس بگيرد! وينكو مي‌گويد: «از اداره مالياتي همدان نامه‌اي به فدراسيون داده‌اند و من از نظر قانوني تا پرداخت اين مبلغ نمي‌توانم روي نيمكت بنشينم در حالي كه اين ماليات طبق قرارداد من با پاس كه كارفرماي من محسوب مي‌شود، برعهده باشگاه است.

البته من همه مدارك را به آنها تحويل داده‌ام اما انگار راهي جز پرداخت ماليات نيست. من هر چه با دوستان تماس گرفته‌ام موفق نشدم اين مساله را حل كنم. پس همه چيز فعلا برعهده خودم است اما بعد از اين كار هم بايد وكيل بگيرم و با شكايت اين پول را استيفا كنم.»

رابطه عجيب غيبت وينكو – بازگشت كريم

با اين حال گفته مي‌شود بحث مربوط به مشكل مالياتي او يك مساله فرماليته است و گل‌محمدي به لحاظ فني نيازي به وينكو ندارد. اين مساله حتي شايعاتي را هم به دنبال داشته و گفته مي‌شود بازيكناني مثل كريمي و مهدوي‌كيا هم اعتقادي به كار وينكو ندارند.

از طرفي ظاهرا بحث كنار گذاشتن وينكو با حضور كريم باقري در تيم رابطه‌اي مستقيم دارد به گونه‌اي كه پس از حضور وينكو در تمرين‌ها از كريم باقري خبري نشده بود اما به محض اينكه وينكو در تمرين‌ها شركت نكرد يا تبديل به يك فرد بيكار شد سر و كله كريم باقري هم در تمرين پيدا شد.

در اين باره نه باقري و نه يحيي حرفي نزده‌اند. وينكو هم گفته است: «كريم باقري براي من فرد بسيار محترمي است. ما چند سال قبل هم با هم كار مي‌كرديم. متاسفانه رسانه‌هاي ايران بيشتر به دنبال شايعه و اينجور چيزها هستند. من 24 روز است كه به پرسپوليس آمده‌ام و حالا 5 روز است كه از تيم دور هستم.»

وينكو در مصاحبه‌هايش تاكيد كرده كه به خاطر مشكل مالياتي‌اش فدراسيون اجازه نيمكت‌نشيني را به او نداده و اميدوار است اين مشكل تا پايان بهمن ماه حل شود اما سوال اساسي اينجا است كه اگر واقعا اين مشكل وجود دارد چرا وينكو در تمرين‌ها شركت نمي‌كند يا اگر هم حاضر مي‌شود تماشاگر است و كاري نمي‌كند؟

در نهايت به نظر مي‌رسد باشگاه پرسپوليس و گل‌محمدي قصد اخراج محترمانه وينكو را دارند و فعلا خود وينكو بحث ماليات را مطرح كرده تا اين مساله اينگونه كش پيدا كند و شايد دريچه‌اي براي ماندن او در تيم باز شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها