کد خبر: ۱۱۴۰۵۱
زمان انتشار: ۱۸:۳۷     ۲۸ بهمن ۱۳۹۱
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌های مختلف صادر کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ دیدار دو تیم صبا قم و تراکتور سازی تبریز از سری رقابتهای لیگ برتر در تاریخ 10/11/91 برگزار شد که از سوی تماشاگران هر دو تیم تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس صبای قم  به پرداخت 30 میلیون ریال و تیم تراکتور سازی به پرداخت 20 میلیون ریال جریم نقدی محکوم شدند. همچنین  سرپرست صبا قم به دلیل رفتار نامناسب لیدر ها روز سه شنبه 8 اسفند ماه به کمیته انضباطی احضار شد.


* جریمه نقدی برای کاسمیرو


کمیته انضباطی با توجه به تخلف آلفردو کاسمیر، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان، وی را به پرداخت 20 میلیون  ریال جریمه کرد.


* جریمه نقدی برای احمدزاده


کمیته انضباطی با توجه به تخلف محمد احمدزاده، سرمربی تیم ملوان بندر انزلی، وی را به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.


به گزارش جام ورزشي، محمد احمدزاده قبل از بازی تیمش با پرسپولیس گفته بود امیدوار است مسابقه 11 به 11 باشد! به همین دلیل کمیته انضباطی او را به پرداخت 2 ميليون تومان جریمه نقدی و همچنین عذرخواهی از فدراسیون و باشگاه پرسپولیس محکوم کرد. اما احمدزاده گفته بود با توجه به فحش هايي كه در ورزشگاه آزادي شنيده این حکم را قبول ندارد و کمیته انضباطی باید حکم خود را عوض کند.


حال به نظر می رسد با پايان يافتن مهلت عذرخواهي و عدم انجام اين عمل از سوي احمدزاده، فدراسيون فوتبال بابت عذرخواهی نکردن 2 ميليون تومان به جریمه او افزوده است!

 

گفتني است روز گذشته و پس از تساوي ملوان با فولاد، احمدزاده شديدا به داور بازي تاخت و طي صحبت هاي جنجالي از داوران خواست كه با زندگي شخصي افراد بازي نكنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها