کد خبر: ۱۱۳۸۹۲
زمان انتشار: ۲۳:۴۲     ۲۷ بهمن ۱۳۹۱
از همان ابتداي فصل كه كيانوش رحمتي در پي رفع مصدوميتش بود زمزمه‌هاي جدايي‌اش از استقلال شنيده مي‌شد. مسوولان باشگاه استقلال اما براي اينكه متهم به بي‌معرفتي در قبال بازيكني كه سال‌ها براي‌شان زحمت كشيده بود، نشوند قراردادش را به رغم مصدوميت تمديد كردند.

به اين ترتيب رحمتي كه نمايش بسيار خوبي از فصل نهم تا فصل يازدهم در استقلال از خود برجا گذاشته بود همچنان آبي‌پوش ماند. تمديد قرارداد رحمتي شور و انگيزه خاصي به اين بازيكن پر كار داد به طوري كه يك ماه زودتر از زمان تعيين شده پزشكان به شرايط ايده‌آل رسيد.

به واسطه اين تمديد قرارداد پيش بيني مي‌شد امير قلعه‌نويي بعد از رفع مصدوميت رحمتي را در تركيب استقلال مورد آزمايش قراردهد اما سرمربي استقلال تا امروز حتي يك دقيقه هم به اين بازيكن بازي نداده تا مشخص شود وي در پازل تاكتيكي‌اش جايي ندارد. حتي نمايش خوبي كه كيانوش در بازي تداركاتي با پيكان از خود بر جا گذاشت و تحسين امير قلعه‌نويي را هم برانگيخت منجر به حضورش در تركيب استقلال نشد و رحمتي در بازي با راه‌آهن حتي در ليست ۱۸ نفره استقلال هم قرار نگرفت.

رحمتي اكنون در فرم بدني مطلوبي قرار دارد و مصدوميتش به طور كلي از بين رفته است. او يازدهمين ماه پس از عمل جراحي رباط پايش را هم پشت سرگذاشته اما همچنان پشت خط بازيكناني همچون جي لويد ساموئل و جواد نكونام نشسته است. شايد خيلي‌ها تصور مي‌كردند وقتي كيانوش آماده شود در تركيب اصلي استقلال كنار جواد نكونام قرار بگيرد.

به هرحال اين دو در پاس سال‌ها با يكديگر همبازي بودند و به خوبي مي‌توانستند زوج هماهنگي را در خط مياني استقلال تشكيل دهند اما امير قلعه‌نويي به تركيب تيم برنده‌اش دست نزد تا كيانوش همچنان پشت خط بماند. البته نمايش خوبي كه ساموئل در تركيب استقلال از خود برجا گذاشته نيز يكي ديگر از دلايل مهم نيمكت نشيني رحمتي است و تنها نبايد امير را مقصر دانست چرا كه خارجي سيه چرده استقلال بازيكن با كيفيتي نشان داده و عملكردش مطلوب بوده. شرايط كنوني اما كيانوش رحمتي را مجاب به جدايي از استقلال خواهد كرد.

شايد اگر رحمتي مي‌دانست پس از رفع كامل مصدوميتش همچنان جايي در تركيب اصلي استقلال ندارد نيم‌فصل به پيشنهاد خوب باشگاه نفت تهران پاسخ مثبت مي‌داد اما شايد او تصور مي‌كرد بالاخره در تركيب استقلال فرصت بازي خواهد يافت اما پيش بيني‌اش درست از آب در نيامده و بسيار بعيد هم به نظر مي‌رسد كه تا پايان ليگ فرصتي به رحمتي داده بشود.

استقلال در خط مياني با ترافيك سرسام آوري روبرو است. در همين بازي اخير ميثم بائو هم در ليست ۱۸ نفره تيمش قرار نداشت كه اين نشان مي‌دهد دست امير قلعه‌نويي به شدت پر است. در خط حمله نيز همين شرايط حاكم است.

اين روزها آرش برهاني هم به وضع رحمتي دچار شده اگرچه وضعيت كيا بسيار حاد‌تر از همه بازيكنان كنوني است. از طرفي استقلال وضعيت مالي روبراهي ندارد و كيانوش هم هنوز نتوانسته بخش اعظمي از مطالباتش را دريافت كند كه شايد اين مشكلات كيانوش را بيش از هميشه در جدايي از استقلال ترغيب كند.

منبع: رجا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها