کد خبر: ۱۱۳۵۹۳
زمان انتشار: ۱۸:۴۴     ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
حجت الاسلام جلالی رئیس دفتر آیت الله مصباح یزدی، در جمع اساتید، دانش پژوهان و کارمندان موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با تقدیر و تشکر از مردم ایران بخاطر راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال گفت : مردم با حضور ميليوني خود، دنيا را به كما فرو برده، به گونه ای که نتوانستند تحليلي درست و صحيحی نسبت به این حماسه عظیم داشته باشند.

به گزارش 598 به نقل از رجانيوز، وی با بیان اینکه مردم قم همانند مردم سایر کشور، حضور پرشورتری نسبت به سالهای گذشته داشتند، ادامه داد: شعارهای مردم، بسيار زيبا ،وحدت آفرین و متناسب با زمان بود، كه حکایت از بصيرت مردم قم داشت.

حجت الاسلام دکتر جلالی، با اشاره به ناتمام ماندن سخنرانی رئیس مجلس گفت: اگر سخنران مراسم 22 بهمن، هشدارهاي دلسوزانه مسئولين امنيتي و سياسي قم، مبني بر حساسيت مردم قم به ايشان، را جدي مي گرفت و اصرار بر سخنراني در مراسم نمي كرد، ما شاهد چنين حادثه ناگوار نبوديم.

عضو انجمن فارغ التحصیلان موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: نيروهاي امنيتي باید قضيه را مورد بررسي قرار داده و شفاف سازي كنند و با مجرمین برخوردی سریع و قانونی شود.

رئیس دفتر علامه مصباح یزدی، حوادث اخير در مجلس و بداخلاقي هاي مسئولين و برخورد غير مؤدبانه با رئيس مجلس در قم ، را خلاف دستورات مقام معظم رهبري ، دانست و ادامه داد: كشاندن اختلافات میان  مردم و متهم کردن افراد، در رسانه ها ،از اموري است كه مقام معظم رهبري تأكيد به ترك آنها داشته است.

 وی با بیان اینکه حوادث اخیر، را به شدت محكوم مي‎كنیم اظهار داشت:  اميدواريم طرفین، از رهبر و ملت، بخاطر این بداخلاقی‎ها عذرخواهي كرده و همواره اشارات مقام معظم رهبري، را نصب العين قرار داده و همچنین مردم شريف از هرگونه رفتار و یا اقدامی كه زمينه تنش و ناآرامي را ، در اين زمان حساس فراهم كند بپرهيزند.

ايشان با اشاره به اينكه اميدواريم، مسئولين محترم نيز بخاطر اقدامهاي ناشايست خود، از رهبري و ملت عذر خواهي كنند تصريح كرد:مردم شريف هم از اقدامات نسنجيده، هرچند ناشي از احساسات پاك باشد، خودداري نمايند و همواره اشارات مقام معظم رهبري را نصب العين قرار داده، و از هرگونه رفتاري كه زمينه تنش و نا آرامي  در اين شرايط حساس، ايجاد نمايد بپرهيزند،البته مسئولين قضيه را پيگيري و با خاطيان برخورد جدي خواهند كرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها