کد خبر: ۱۱۳۵۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
يكي از روساي فدراسيون هاي توپي، مدتي قبل با يكي از تيم هاي بانوان به سفري رفت كه همين موضوع بهانه اي شده تا بحث بركناري او در دستور كار حوزه مديريت وزارت ورزش و جوانان قرار گيرد.
در شرايطي كه به نظر مي رسد فاز جديد تغييرات در فدراسيون هاي ورزشي شروع شده، بايد منتظر باشيم تا اينكه در يكي از فدراسيون‌هاي توپي هم تغييراتي اتفاق بيفتد كه البته تنها دليل اين تغيير، بحث فني است.

به گزارش بولتن نیوز؛ گويا تعدادي از مخالفان اين رييس فدراسيون گزارش هايي را به حراست وزارت ورزش و جوانان فرستاده اند و مواردي را درباره اين رييس مطرح كرده اند كه همين موضوع باعث شده تا بحث بركناري او خيلي جدي شنيده شود.


در يكي از گزارش هايي كه ارسال شده، اينطور آمده كه رييس اين فدراسيون در يكي از سفرهايي كه يكي از تيم هاي بانوان اين فدراسيون به خارج از كشور داشته، همراه اين تيم رفته است كه اين موضوع گويا باعث ناراحتي مسوولان مربوطه شده است.

البته تنها موضوعي كه بر آن تاكيد شده، اين نبوده و مواردي از اين دست، زياد درباره او گفته شده است كه همين مسئله، مسوولان وزارت را به اين نتيجه رسانده كه بايد در اين فدراسيون تغييراتي ايجاد كنند.

البته بعضي از منتقدان اين رييس فدراسيون كه مي خواهند قدري منصف‌تر باشند، مي گويند، رييس فدراسيون، تصميم هاي اشتباهي داشته و همين تصميم هاي اشتباه در حوزه فني فدراسيون باعث شده تا عده اي از او ناراحت باشند و به خاطر اين ناراحتي‌ها، اين مسائل را مطرح كنند.

با اين شرايط ، بايد ببينيم كه در روزهاي آينده چه اتفاقي مي‌افتد؟ آيا عباسي با وجود تعليق هايي كه در تعدادي از فدراسيون ها اتفاق افتاده، باز هم دست به تغيير مي زند يا اينكه برنامه ديگري براي اين فدراسيون چيده مي شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها