کد خبر: ۱۱۳۵۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
متاسفانه عادل برخی مواقع جوگیر می‌شود و نمی‌داند چه چیزی را باید بگوید و چه چیزی را نه. تیم‌های ارتش ۴، ۵ سهمیه آزاد دارند تا از هر بازیکنی که دل‌شان خواست استفاده کنند

سایت گل- رضا عنایتی، مهاجم باتجربه مس کرمان درباره شرایط این تیم پیش از بازی مقابل ذوب‌آهن می‌گوید: «شرایط عالی است. ما هشتم جدول هستیم و اگر این بازی را ببریم می‌توانیم بالا‌تر هم بیاییم. ما کمترین گل خورده را داریم اما نمی‌دانم چرا این‌قدر از خط حمله ما انتقاد می‌شود. کم گل خوردن ما نشان می‌دهد کل تیم در فاز تدافعی عالی کار می‌کنند. به این دلیل هم در فاز تهاجمی مشکل داریم که بازیکنان کمتر در حمله شرکت می‌کنند.»

مهاجم مس كرمان ادامه مي‌دهد: «آنهایی که فوتبال را می‌فهمند می‌دانند که فوتبال در دو فاز است. اول فاز تدافعی و بعد فاز تهاجمی. اگر من مهاجم خوب دفاع نکنم فشار می‌آید روی خط دفاعی و تیم گل می‌خورد. در دفاع مس کمتر موقعیت به حریف می‌دهیم. چون که از نوک حمله تا آخرین نقطه خط دفاعی همه عالی دفاع می‌کنند. ضمن اینکه قرار نیست چون کم گل زدیم بگویند فقط تقصیر مهاجمان است. ۱۶ گل زده‌ایم که هر ۱۶ گل را مهاجمان تیم به ثمر رسانده‌اند. نباید بگوییم که ضعف گلزني فقط برمی‌گردد به مهاجمان. چرا که کل تیم کمتر در فاز تهاجمی و حمله شرکت می‌کند.»

لوکا بوناچیچ چند روز پیش از خط حمله مس انتقاد کرد و گفت مهاجمی می‌خواهم که بوی گل بدهد، درست مثل فرهاد مجیدی. عنایتی در این باره می‌گوید: «این را از خود لوکا بپرسید که چرا چنین حرف‌هایی زده. عادت ندارم درباره مربی‌ام حرف بزنم اما او می‌تواند دنبال کسی بگردد و مهاجمی را پیدا کند که بوی گل بدهد. من دوست ندارم در این مورد حرف بزنم اما فکر می‌کنم اصلا لوکا اسم فرهاد مجیدی را هم بلد نیست و معتقدم چنین حرفی نزده. من ادینیو را شنیدم اما مجیدی را نه. ضمن این‌که اگر هم لوکا از فرهاد مجیدی حرف زده باشد باعث افتخار من است. باعث افتخارم است که لوکا از یک استقلالی تعریف و تمجید کرده.»

بحث حضور رضا عنایتی در تیم ارتش هم از بحث‌هایی بود که در برنامه نود پیگیری شد و البته خشم عنایتی را هم در پی داشت. عنایتی در این باره می‌گوید: «از طرف کادر فنی تیم ارتش با من تماس گرفتند و از من خواستند در این تیم بازی کنم. متاسفانه عادل برخی مواقع جوگیر می‌شود و نمی‌داند چه چیزی را باید بگوید و چه چیزی را نه. تیم‌های ارتش ۴، ۵ سهمیه آزاد دارند تا از هر بازیکنی که دلشان خواست استفاده کنند. این قانون برای بالا بردن سطح بازی‌ها وضع شده. من هم به عنوان یک بازیکن آزاد که نه سربازم و نه هیچ چیز دیگر مورد توجه تیم ارتش قرار گرفتم. خودم هم دوست داشتم به این تیم بروم، چرا که برایم افتخار بود اما انگار مسئولان مس با رفتن من به این تیم و همراهی تیم ارتش مخالفت کردند.»

عنایتی در ادامه می‌گوید: «عادل طوری وانمود می‌کند که انگار خدای اطلاعات است. طوری ادا در می‌آورد و قیافه‌اش را کج می‌کند که همه فکر می‌کنند راست می‌گوید. از فردوسی‌پور سوالی دارم. آن زمان که من سرهنگ بودم تو کجا بودی؟»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها