کد خبر: ۱۱۳۴۱۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۷     ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
بازيكن قديمي استقلال گفت: «اعتقاد دارم زمان ما قدیمی ها اینطور نبود و تیم پاکی داشتیم اما خوب حتما پیروز که این اواخر هم در استقلال بوده چیزهایی دیده که این حرف ها رو زده.»

598؛ یدالله اکبری یکی از بازیکنان کم حاشیه استقلال است که فوتبالش بدجوری به پایان رسید. او که حالا در کار ساخت و ساز است و دور از فوتبال درباره ماجراهای اخیر استقلال حرف های جالبی دارد.


* فوتبال؟


- من از فوتبال دور هستم و دنبال هم نمی کنم چرا که محیط خوبی نداره و شرایط خوبی بر فوتبال ما حاکم نیست. منم ترجیح میدم از این فوتبال دور باشم و غیر فوتبالی ها در این فوتبال باشند.


* حرف های پیروز؟


-  نظری ندارم اما اعتقاد دارم زمان ما قدیمی ها اینطور نبود و تیم پاکی داشتیم اما خوب حتما پیروز که این اواخر هم در استقلال بوده چیزهایی دیده که این حرف ها رو زده.. اما به شخصه این جریان ها رو خوب نمی دونم چون هردو هم پیروز و هم قلعه نويی زحمت کشیدند و نباید این جو به وجود بیاد که آن نتایج زیرسئوال برود . .


* استقلال؟


- تیم بزرگ و دوست داشتنی با هواداران میلیونی و با حالش که همیشه در کنار این تیم بودند اما حیفه این تیم رو متهم به پشت پرده کنند در زمانی که ما بازی می کردیم این حرف ها نبود و مربی های خوبی هم داشتیم مثل کخ، حجازی، پور حیدری، عبداللهی و... در زمان ما این پشت پرده ها واقعا نبود.


* قله نويی؟


- فکر می کنم خودش رو گم کرده چون اوایل که به استقلال اومده بود خیلی بهتر بود و برخودهای بهتری هم با رسانه و هم با پیشکسوت های استقلال داشت. شخص قلعه نويی باید خودش رو اصلاح کنه و در رفتارش تجدید نظر کنه. حالا که شانس بهش رو کرده و نتایج خوبی گرفته نباید به همه بی احترامی کنه. اما ایشون همیشه سعی کرده کسانی رو که در استقلال محبوب هستند تخریب کنه. قلعه نويی به فکر موفقیت خودش هست فکر کنم همه یادشون باشه که اون سالی که از استقلال رفت چندین بازیکن کلیدی استقلال رو هم برد و باعث ضعف تیم شد ..

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها