کد خبر: ۱۱۳۳۷۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
علی دایی در بازی راه‌آهن و سپاهان توسط تماشاگران سپاهانی تشویق شد.

جام ورزشي؛ تیم‌های فوتبال راه‌آهن و سپاهان در دیدار معوقه هفته بیستم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند. سپاهان در این دیدار به برتری یک بر صفر رسید. تک گل این مسابقه را جواهیر سوکای در دقیقه 81 به ثمر رساند. سپاهان با این پیروزی 47 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد.


* كي روش، مارکار آقاجانیان، سیموئز، گاسپارت و رضا رجبی با حضور در جایگاه این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.


* وحید طالب لو که برای حفظ آمادگی اش در تمرینات راه آهن شرکت می کند، این بازی را از نزدیک تماشا کرد.


* علی دایی در دقایق ابتدایی بازی با خلعتبری شوخی کرد و آبی به سمت او پاشید.


* حدود 200 هوادار سپاهانی در ورزشگاه حضور داشتند که به تشویق طلایی‌پوشان اصفهانی پرداختند. لیدر این هواداران با بلندگو آنها را هماهنگ می‌کرد. هواداران سپاهان علی دایی را تشویق کردند و علیه دو تیم استقلال و پرسپولیس شعار داند. آنها همچنین علیه قلعه‌نویی شعار دادند.


* جالب اینجاست که لیدرهای سپاهان کاغذهایی را بین هواداران این تیم پخش می کنند. ظاهرا شعارهایی که باید در حین بازی سر داده شود روی این کاغذها نوشته شده است.


* علی دایی در نیمه اول بازی اعتراضات شدیدی به داور بازی داشت. او روی هر صحنه ای که داور به نفع سپاهانی ها سوت می زد معترض بود.


* دايي در صحنه‌ای که بازیکنان راه‌آهن به علت زمین خوردن یکی از بازیکنان سپاهان توپ را به بیرون زدند نسبت به این حرکت بازیکنانش به شدت ناراحت شد و گفت: در محوطه جریمه توپ را بیرون نمی‌زنند.


* ایگور کاسترو و حسین پاشایی در جایگاه خبرنگاران حضور داشتند. حمید علی‌عسگر در کنار غلامپور روی سکوها نشسته بود.


* در دقیقه 55 جواهیر سوکای بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن با فرشید کریمی تک به تک شد و به سمت دروازه راه‌آهن شوت کرد که دروازه‌بان راه‌آهن در صحنه‌ای مشکوک توپ را بیرون از محوطه جریمه با دست دفع کرد. پس از این صحنه بازیکنان سپاهان معتقد بودند که کریمی مرتکب خطا شده است. هواداران سپاهان خطاب به داور گفتند «داور یادت باشه این سپاهانه» که محرم نویدکیا به هواداران گفت که این شعار را ندهند.


* علی دایی روی صحنه گل سپاهان به شدت معترض بود. دقایقی قبل از این گل پیروز قربانی، مدافع راه آهن فرصت خوب گلزنی را از دست داده بود.


* مظفری زاده در اواخر بازی کارت زردهای زیادی را به بازیکنان دو تیم نشان داد.


* در پایان بازی زمانی که سعید مظفری‌زاده قصد ترک زمین را داشت یکی از تماشاگران راه‌آهن در اعتراض به عملکرد داوری توپ تنیسی را به سوی داور پرتاب کرد که به مظفری‌زاده برخورد نکرد. نیروی انتظامی تماشاگر خاطی را دستگیر کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها