کد خبر: ۱۱۳۳۵۲
زمان انتشار: ۱۶:۲۵     ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
معاون امور بین‌الملل رییس‌جمهور در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
معاون امور بین‌الملل رییس‌جمهور با توجه به نزدیکی مذاکرات 1+5 بیان نمود: مذاکرات 1+5 خیلی کوچکتر از عظمت مردم ایران است و در واقع مردم ما در این روزها تاریخ را می سازند و نشان می دهند که 34 سال قبل انقلابی کردند که دنیا را متحول کرده است و این مسئله کوچک[مذاکرات] هم حتما در زیر سایه این عظمت مردم گم می شود. حضور حماسی مردم در عرصه های مختلف انقلاب نشان می دهد که مردم سالهای سال این انقلاب را مانند فرزند خودشان بزرگ می کنند و اگر سختی هایی هم پیش بیاید تحمل می کنند و انشاالله این مردم، قدرت تمدن ساز آینده خواهند بود.
به گزارش پایگاه 598، بنابر اعلام دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران دور جدید گفتگوهای ایران و گروه 5+1 هشت اسفند‌ماه سال جاری در قزاقستان در حالی برگزار خواهد شد که جان کری زیر امور خارجه جدید آمریکا در اولین کنفرانس مطبوعاتی‌اش به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا از ایران درخواست نموده بود که تا با مذاکرات مرتبط با برنامه‌ هسته‌یی کشورش در جریان دیدار با گروه 1+5 در قزاقستان جدی رفتار کند.

در همین حال حضور حماسی مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با وجود تشدید تحریم های خصمانه دشمنان علیه مردم و جوسازی رسانه های بیگانه پاسخی محکم به رفتارهای غلط غرب در مواجهه با ملت های مستقل را به دولت های غربی داد. خبرنگار پایگاه 598 در مصاحبه ای با علی سعیدلو معاون امور بین‌الملل رییس‌جمهور در همین خصوص گفتگوی کوتاهی را انجام داده است که در ادامه می آید.

علی سعیدلو با اشاره به حضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهار داشت: این حضور نشان دهنده اعتقاد قلبی مردم برای حمایت از انقلابی اسلامی را دارد و ملت در اصل از اسلام ،استقلال و آزادی حمایت می کنند.



معاون امور بین‌الملل رییس‌جمهور با توجه به نزدیکی مذاکرات 1+5 بیان نمود: مذاکرات 1+5 خیلی کوچکتر از عظمت مردم ایران است و در واقع مردم ما در این روزها تاریخ را می سازند و نشان می دهند که 34 سال قبل انقلابی کردند که دنیا را متحول کرده است و این مسئله کوچک[مذاکرات] هم حتما در زیر سایه این عظمت مردم گم می شود.

وی افزود: طبیعتاً غربی ها و دشمنان انقلاب اسلامی هر سال عظمت ملت ایران را در حماست از انقلاب اسلامی می بینند ولی منتهی عبرت نمی گیریند و نشسته اند که مردم روزی از انقلابشان دست بکشند.

علی سعید لو گفت:حضور حماسی مردم در عرصه های مختلف انقلاب نشان می دهد که مردم سالهای سال این انقلاب را مانند فرزند خودشان بزرگ می کنند و اگر سختی هایی هم پیش بیاید تحمل می کنند و انشاالله این مردم، قدرت تمدن ساز آینده خواهند بود.

همچنین علی سعیدلو امروز نیز در گفتگو با خبرگزاری ها به ارائه پیشنهاد مذاکره با ایران که از سوی آمریکا مطرح شده است اشاره کرد و گفت: آمریکا هر وقت به سختی دچار می‌شود و سیاست‌هایش شکست می‌خورد، پیشنهادی مطرح می‌کند تا دوباره به اصطلاح بازی درآورد، اما با حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نقشه‌های دشمنان نقش بر آب می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت همدلی و هماهنگی میان مسئولان کشور خاطرنشان کرد: بیانات رهبری می‌تواند راهگشای حل مشکلات باشد و وحدت میان امت اسلامی ایجاد کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها