کد خبر: ۱۱۳۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۳۰ فروردين ۱۳۹۰
گروه اقلیت مجلس که پس از به بار آوردن فتنه انتخابات دهم ریاست جمهوری اقبال عمومی خود را ازدست داده اند از هر روشی برای به دست آوردن کرسی در مجلس نهم دریغ نمی کنند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، سایت ضد انقلاب ندای آزادی و حامی جریان فتنه در حرکت جدیدی با افشای یک نامه ای که از صحت آن در چند ماه مانده به انتخابات مجلس نهم سعی در جایگزیدن گزینه ی خود به جای نماینده ی یکی از شهرها هستند.

در این نامه که به سال 82 باز می گردد با حمله به نماینده ی کنونی قصر شیرین و سوق دادن وی  به سمت جبهه ی قومیتی در صدد تخریب چهره ی وی در بین مردم حوزه ی کاندیداتوری وی هستند.

قرار دادن این نامه در حالی است که تا کنون که بیش از 8 سال از آن می گذرد این افراد آن را علنی نکرده در حالی که از آن با خبر بوده اند.

این نامه در حالی در این سایت فتنه گر قرار می گیرد که با حمله به فرهاد تجری نماینده ی قصر شیرین سعی در تخریب چهره و مقبولیت وی در بین مرزدم و جایگزین کردن کاندیدای مطلوب خود به جای وی را دارند.

از سوی دیگر به وجود آمدن برخی در گیری های در این منطقه مانند برگزرای روز  "خشم الاحواز اعراب" از چالش هایی است که با قرار دادن این نامه بر شدت آن نیز افزوده می شود.

فتنه گران حامی اقلیت با قرار دادن این نامه در اصل دو پروژه ی ایجاد ناامنی و درگیری در منطقه کرمانشاه و قصر شیرین را دنبال می کند و همچنین با هجمه به سمت تجری نماینده ی مردم قصر شیرین راه جدیدی را برای جایگزیدن کاندیدای خود به جای وی در مجلس نهم اتخاذ کرده اند.


گفتنی است که جریان اقلیت در مجلس در بی برنامگی و انفعال کامل به سر برده و به دنبال هر راهی برای کسب کرسی در مجلس نهم هستند. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها