کد خبر: ۱۱۳۲۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
به فرض امير قلعه نويي يك قيمتي دارد و من هم يك قيمتي. شايد امير قلعه نويي با يك ميليارد در استقلال مربيگري كند اما من با 500 ميليون
به گزارش 598 به نقل از سایت گل-  عبداله ويسي اين روزها دوران استراحت خود را سپري مي كند. هر چند پيشنهادهايي به او شده اما فعلا هيچ يك از آنها را قبولل نكرده.
ويسي درباره باخت صبا به الشباب مي گويد:« بازي را ديدم و به نظرم صبا خيلي خوب بازي كرد. مي توانستند بازي زا در دقايق قانوني به سود خود تمام كنند اما كمي بدشانس بودند و چند توپ صددرصد انها گل نشد. اواخر بازي هم الشبابي ها حرفه اي گري كردند و گل زدند. اگر صبا كمي بازي را كنترل مي كرد مي توانست از اين بازي دست پر خارج شود. من از اين باخت ناراحتم چرا كه دوست داشتم صبا در آسيا باشد و در ليگ قهرمانان بازي كند. »
 از ويسي پرسيديم دوست داشتي در اين بازي جاي مرفاوي مي نشستي كه او گفت:« من صبا را دوست دارم و مردم قم هم خيلي خوب با من تا كردند اما خدا شاهد است كه نه. اصلا به اين فكر نمي كردم كه در اين بازي جاي صمد باشم. فقط دوست داشتم كه صبا ببرد. تمام ذهنم اين بود كه صبا برنده شود و در بازيهاي آسيايي بماند. در خانه بودم و واقعا حرص خوردم. تا جايي كه همسرم گفت تو بايد استراحت كني ، چرا حرص و جوش مي خوري؟»
اگر ويسي جاي صمد بود چه نتيجه اي كسب مي كرد. او مي گويد:« صمد بد كار نكرد و فقط آن 5 دقيقه تمركز تيم به هم خورد. شايد اگر من بودم تيم در 90 دقيقه به الشباب مي باخت» ويسي درباره شايعه حضورش در صبا به جاي مرفاوي مي گويد:« درست نيست دنبال صندلي صمد مرفاوي باشم. من همين الان از 4 تيم پيشنهاد دارم اما به آنها فكر نمي كنم. صمد تيم خوبي ساخته و اين تيم در دور برگشت نباخته. اگر من بيايم و به صبا فكر كنم كار درستي نيست. صبا را تيم خودم مي دانم و با مسئولان اين تيم هم رابطه خوبي دارم اما صحيح نيست كه دنبال جانشيني مرفاوي باشم»
گفته مي شود ويسي در مذاكره با مسئولان فدراسيون پول زيادي را بريا حضور روي نيمكت تيم جوانان در خواست كرده و به همين خاطر مربيگري او در تيم جوانان منتفي شده. ويسي با تكذيب اين موضوع مي گويد:« من هيچ مبلغي به تيم جوانان نگفتم و صحبت رسمي هم در اين مورد انجام نشده. به من گفتند جزو گزينه ها هستي اما حرفي در اين باره نزديم. ضمن اينكه قيمت آدم ها مشخص است. به فرض امير قلعه نويي يك قيمتي دارد و من هم يك قيمتي. شايد امير قلعه نويي با يك ميليارد در استقلال مربيگري كند اما من با 500 ميليون. افتخار مي كنم از اينكه گزينه تيم ملي هستم اما بايد امكانات مهيا باشد تا به اين تيم بروم»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها