کد خبر: ۱۱۳۲۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
یکی از دوستان مشترک رحمتی و نکونام که قصد داشت به کدورت میان این دو ملی‌پوش پایان بدهد، در اجرای طرح آشتی‌کنان رحمتی و نکونام شکست خورد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ کمتر کسی است که از اختلاف رحمتی و نکونام باخبر نباشد. این دو ملی‌پوش استقلال (که البته دیگر نمی‌توان رحمتی را تا اطلاع ثانوی، ملی‌پوش دانست) مدت هاست با یکدیگر رابطه ندارند و در این میان مدیران و مربیان استقلال هر چه تلاش کردند موفق نشدند میان این دو نفر آتش‌بس برقرار کنند.


در همین خصوص شنیدیم پس از تلاش بی‌فایده برخی مربیان و مدیران استقلال و همچنین کوشش بی‌نتیجه برخی نزدیکان، یکی از دوستان مشترک رحمتی و نکونام وارد گود شد تا این دو همبازی را به یک مکان مشترک دعوت کند و باعث آشتی آنها شود اما گویا این طرح هم با شکست مواجه شد.


این دوست مشترک به رحمتی و نکونام نگفته بود قرار است همزمان میهمان او باشند و قصد داشت از این طریق مهدی و جواد را روبروی هم بنشاند اما یکی از دو طرف که فهمید ماجرا از چه قرار است، مساله‌ای را بهانه کرد و سر قرار حاضر نشد تا ثابت کند به این زودی‌ها پیغام، پسغام‌های طرف مقابل از ذهنش پاک نمی‌شود!


آن دوست مشترک هم وقتی دید مشکل حادتر از آن چیزی است که تصور می‌کرد، اصلا قید این کار را زد تا شاید گذشت زمان باعث حل مساله شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها