کد خبر: ۱۱۳۲۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
در حاشیه مراسم گلریزان زورخانه‌ای که امروز برگزار شد، اتفاق جالبی رخ داد و یکی از اهالی ورزش‌های زورخانه‌ای با اشاره به تساوی‌های اخیر پرسپولیس، به شوخی به رویانیان گفت؛ سردار، تیم پلیس و این همه توقف.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ امروز در مراسم گلریزان ورزش‌های زورخانه‌ای برای کمک به ورزشکاران نیازمند که با حضور چهره‌هایی نظیر علی پروین، علی دایی و محمد رویانیان برگزار شد و قرار بود با آشتی‌کنان دایی و رویانیان همراه شود، دایی در مراسم نماند تا آشتی‌کنان منتفی شود اما در عوض اتفاق جالب دیگری رخ داد.


گویا یکی از اهالی ورزش‌های زورخانه‌ای که اتفاقا طرفدار پرسپولیس است، به رویانیان نزدیک می‌شود و به شوخی می‌گوید؛ سردار ناسلامتی شما پلیس بودید و در راهنمایی و رانندگی می‌گفتید توقف مطلقا ممنوع، حالا چه‌طور شده که پرسپولیس پشت‌سرهم متوقف می‌شود و شما چیزی نمی‌گویید؟! تیم پلیس و این همه توقف؟!


رویانیان که از این شوخی خنده‌اش گرفته بود، جواب داد؛ سفارش می‌دهم یک تابلوی توقف ممنوع در رختکن پرسپولیس نصب کنند تا پرسپولیسی‌ها هنگام ورود به زمین بدانند حق توقف ندارند و جریمه می‌شوند.


البته رویانیان پس از پایان مراسم هم در گفتگو با رسانه‌ها به این نکته اشاره کرد که از این پس پرسپولیسی‌ها در صورت مساوی جریمه می‌شوند اما گویا همه چیز از یک شوخی جالب شروع شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها