کد خبر: ۱۱۳۱۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
عضو کمیته مشترک دولت و مجلس اعلام کرد: جلسات مشترک دو قوه درباره ساماندهی معیشت مردم با هماهنگی سران قوای مجریه و مقننه ادامه یافته و برگزار می‌شود.

به گزارش 598، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسات مشترک دولت و مجلس که برای بررسی راهکارهای ساماندهی به معیشت مردم برگزار می‌شد، اظهار داشت: این جلسات با هماهنگی سران قوای مجریه و مقننه، ادامه خواهد یافت اما هنوز زمان جلسه بعدی دو قوه مشخص نیست.

وی افزود: قرار است رویه‌ای که برای همکاری مشترک دو قوه در نظر گرفته شده، ادامه یابد و هم‌اکنون منتظریم در زمینه لایحه بودجه سال آینده به جمع‌بندی برسیم.

این عضو کمیته مشترک دولت و مجلس در ادامه یادآور شد: در آخرین جلسه بین دولت و مجلس، درباره فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، مقرر شد نظرات کارشناسی نهایی و در جلسات مشترک مطرح شود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: قرار است مجموعه پیشنهادات و نظرات مختلف کارشناسی درباره فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، توسط کارگروه‌های تعیین شده به کمیته مشترک ارائه شود، اما مجلس قاطعانه با اجرای فاز دوم قانون یارانه‌ها در شرایط فعلی کشور، مخالفت کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حقیقت جو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۸ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
کدام جلسات تو هین به رییس جمهو ر !!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها