کد خبر: ۱۱۳۰۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
تيم فوتبال پرسپوليس بدون مدافع ملي پوش خود حتي يك بازي هم نتوانسته كلين شيت داشته باشد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ پرسپولیس بدون جلال حسینی یک دقیقه هم نتوانست رکورد گل نخوردنش را نگه دارد. تا قبل از گل سیفی در بازی پرسپولیس – نفت تهران، آخرین باری که دروازه سرخپوشان باز شد بازی هفته اول نیم فصل دوم با صنعت نفت آبادان بود. روح الله عرب دقیقه 85 دروازه نیلسون را باز کرد و بعد از آن سرخپوشان در 5 بازی مقابل فجرسپاسی، صبا، داماش، استقلال و فولاد گل نخورده بودند.


از این 5 مسابقه، 3 بازی نورمحمدی و 2 بازی بنگر زوج حسینی بودند. گل محمدی در بازی با نفت تهران، تصمیم گرفت ملی‌پوشان تیمش را روی نیمکت بنشاند. پرسپولیس با زوج نورمحمدی – بنگر، یک دقیقه هم برای گل خوردن صبر نکرد. در همان ثانیه‌های ابتدایی مسابقه ناهماهنگی بنگر و نورمحمدی باعث شد دروازه نیلسون بعد از 5 مسابقه باز شود. البته نفت به جز این گل، موقعیت‌های خوب دیگری هم به دست آورد که با درخشش نیلسون مهار شد.


* 2 بازی و 3 گل خورده


جلال حسینی این فصل به جز بازی با ملوان و نفت تهران، در تمام مسابقه‌های پرسپولیس در لیگ و جام حذفی به میدان رفته است. او در بازی با ملوان 3 کارته بود و بازی با نفت بخاطر مسابقه تیم ملی با لبنان استراحت کرد.


پرسپولیسی‌ها در این دو بازی 3 گل خوردند. بازی با ملوان پرسپولیس دو گل خورد و بازی با نفت تهران یک بار دروازه‌اش باز شد. پرسپولیس بدون حسینی این فصل نتوانسته دروازه‌اش را در هیچ مسابقه‌ای بسته نگه دارد.


در طرف مقابل در 22 بازی که جلال حسینی برای پرسپولیس بازی کرده، 12 بازی دروازه پرسپولیس بسته مانده و گل نخورده‌اند. حسینی بر خلاف بنگر و نورمحمدی، این فصل نه پنالتی داده نه گل به خودی زده است. بنگر این فصل دو بار پنالتی داده و نورمحمدی بازی با ذوب آهن دروازه تیم خودی را باز کرد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها