کد خبر: ۱۱۲۸۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: 22 بهمن مظهر تجلی قدرت مردم و امت حزب الله و سلحشوری است که در ابعاد مختلف با خون خود از انقلاب دفاع کردند.

علی رزمجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: مردم ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب در سال 57، در سال‌های مختلف وفاداری خود به انقلاب،‌ شهدا و رهبری و ولایت نشان دادند.

وی افزود: امروز نیز که ملت ایران مورد آماج تحریم و تهدید آمریکا و صهیونیست هستند می‌طلبد در ابعاد مختلف مدافع انقلاب باشیم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: 22 بهمن مظهر تجلی قدرت مردم و امت حزب الله و سلحشوری است که در ابعاد مختلف با خون خود از انقلاب دفاع کردند.

رزمجو گفت: مردم ثابت خواهند کرد تحریم و تهدید اثری نخواهد داشت و هم اکنون در این مراسم آحاد امت حزب الله با گام‌های مصمم‌تر از گذشته برای دفاع از نظام حرکت می‌کنند.این حضور گسترده مردم در راهپیمایی نشان از بصیرت و هوشمندی آنان است و نشان می‌دهد به انقلاب وفادارند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: مردم ایران نشان دادند با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی اما اصلی انقلاب برای آنان مهم است و با این حضور نشان دادند توطئه‌های دشمن باید نقش بر آب شود.

رزمجو با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و امام شهدا اضافه کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نشان دادند موضوع اصلی برای آنان انقلاب و ولایت فقیه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها