کد خبر: ۱۱۲۷۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
حجت الاسلام رسایی مطرح کرد؛
مقام معظم رهبری تاکید داشتند که اتحاد داشته باشید ... در آخر فرمودند که اگر کار خود را صحیح انجام ندهید، پیش خداوند از شما گله می کنم.
حجت الاسلام حمید رسایی با بیان این که مقام معظم رهبری یک شب قبل از حضور رئیس جمهور در مجلس، جلسه ای با حضور روسای مجلس و دولت و جمعی دیگر تشکیل دادند، گفت: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که اتحاد داشته باشید، هدفمندی نباید متوقف شود ولی باید با توافق دولت و مجلس ادامه یابد، فشارهایی به مردم می آید که در اواخر سال جبران شود ولی در آخر فرمودند که اگر کار خود را صحیح انجام ندهید، پیش خداوند از شما گله می کنم.

به گزارش خسرویس سیاسی بی باک، حجت الاسلام رسایی، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شب گذشته در مراسم سلسله نشست های بصیرت که در مسجد اهل بیت برگزار شد، با اشاره به این که مقام معظم رهبری دامن زننده به انتخابات را خائن به ملت می داند، گفت: منظور مقام معظم رهبری این بود که فتنه آینده در دعوای قوا اتفاق خواهد افتاد، پس از این موضوع باید ممانعت به عمل آورد.

وی افزود: اولین تذکر علنی و صریح را رهبری در 7 تیرماه در باب جلوگیری از بگومگو، دعوا و مچ گیری سیاسی مطرح کردند.

 عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه در مرحله بعد نامه نگاری سران قوا شروع شد، ابراز داشت: پس از این اتفاقات ناگوار مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان مشکل آفرین در کشور را خائن به ملت تلقی کرد.

 یک نفر در پشت صحنه تمام مشکل آفرینی کشور است

به گزارش خبرگزاری دانشجو، عضو جبهه پایداری با تاکید بر این که شخصی در پشت پرده تمام جریانات و مشکلات داخلی در کشور وجود دارد که آن ها را مدیریت می کند، اظهار داشت: برنامه ها طوری ریخته می شود که شخصی را تحریک کرده تا در مقام عکس العمل کارهای نادرست بزرگی انجام می دهد.

 نماینده مردم تهران در مجلس طرح سوال از رئیس جمهور در هفته های بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در مجلس را نافرمانی پس از اتفاقات اخیر دانست و تصریح کرد: طرح سوال از رئیس جمهور به نام مشکلات و نوسات ارز ولی در اصل دعوای سیاسی و متهم کردن قوه مجریه در نظر مدیران امر به وقوع پیوست.

 رسایی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان در خصوص سوال از رئیس جمهور فرمود که سوال از رئیس جمهور را ادامه ندهید، خاطرنشان کرد: منفعت سوال از رئیس جمهور برای دشمن استفاده شد ولی مسئولین به بیانات مقام معظم رهبری عمل نکردند.

 تاکیدات رهبری در شب قبل از حضور رئیس جمهور در مجلس

 وی با بیان این که مقام معظم رهبری یک شب قبل از حضور رئیس جمهور در مجلس، جلسه ای با حضور روسای مجلس و دولت و جمعی دیگر تشکیل دادند، گفت: ایشان تاکید داشتند که اتحاد داشته باشید، هدفمندی نباید متوقف شود ولی باید با توافق دولت و مجلس ادامه یابد، فشارهایی به مردم می آید که در اواخر سال جبران شود ولی در آخر فرمودند که اگر کار خود را صحیح انجام ندهید، پیش خداوند از شما گله می کنم.

 

اعتراض سایت هاشمی به عدم اختلاف بین رئیس جمهور و مجلس

 عضو کمیسیون اصلی 90 مجلس با اشاره به اینکه احمدی نژاد در مجلس حضور پیدا کرد و جلسه بدون مشکلی به اتمام رسید، اذعان داشت: سایت هاشمی به این نوع جلسه اعتراض کرده و مجلس را به دلیل عدم به وجود آمدن اختلافی زیر سوال برد.

 

خائنین به ملت در یکشنبه سیاه چه کسانی هستند؟

 عضو جبهه پایداری با بیان این که پس از مدتی دعوای مجلس و دولت درخصوص مرتضوی و استیضاح مطرح شد، خاطرنشان کرد: روز استیضاح شروع شد و به نظر بنده اولین خائنین به ملت، استیضاح کنندگان می باشند زیرا در این موضوع مسئله مهم تری را فدای مسئله بی ارزش کردند.

 وی با تاکید بر اینکه احمدی نژاد دومین متهم یکشنبه سیاه بود، بیان داشت: احمدی نژاد با پافشاری و لجاجت در مجلس صحبت خود را آغاز کرد و در این خصوص می گفت که وزیر کار را می خواهم قربانی کنم.

 

بی اخلاقی احمدی نژاد وزیر کار را معزول کرد

 نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه اگر احمدی نژاد بی اخلاقی به خرج نمی داد، مجلس به وزیر کار رای اعتماد می داد، گفت: فضایی در مجلس ایجاد شد که نمایندگان در برابر بی اخلاقی رئیس جمهور با 192 رای وزیر کار را را انداختند.

 

انتشار فیلم یکشنبه سیاه در سایت لاریجانی صورت گرفت

 رسایی با بیان اینکه روز یکشنبه سیاه برخی نمایندگان به رئیس جمهور توهین کردند، خاطرنشان کرد: لاریجانی فیلم مراسم را در سایت خود گذاشت در حالیکه انجام چنین کاری در مجلس مورد تایید مقام معظم رهبری نبود.

 عضو کمیسیون اصلی 90 مجلس با تاکید بر این که بارها تریبون بنده، کوچک زاده و زارعی در مجلس قطع شده است، گفت: حتی یکبار تریبون کسانی که به رئیس جمهور توهین می کردند، قطع نشده است.

 وی در ادامه ضمن انتقاد از دستگاه قضا بخاطر دستگیری مرتضوی تصریح کرد: اگر کسی نیاز به دستگیری داشت، باید فاضل لاریجانی دستگیر می شد نه کسی که فیلمبرداری می کرد.

 

پیکان اصلی فتنه 92 به سمت ولی فقیه است

عضو جبهه پایداری با تاکید بر این که فتنه سال 92 سخت تر از فتنه سال های گذشته خواهد بود، خاطرنشان کرد: پیکان اصلی فتنه بعدی به سمت ولی فقیه می باشد و این امر با حرص، طمع و بی تقوایی برخی به وقوع خواهد پیوست.

 نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری در خصوص شرایط کشور تکالیفی وضع کردند که وظیفه ما حمایت از آن است، خاطرنشان کرد: برخی می خواهند برای به کرسی نشاندن حرف خود دولت ساقط شود، عده ای درصدد فاصله دولت از مسیر صحیح خود هستند. باید با حمایت و پشتیبانی موارد مطرح شده را مدنظر داشته باشیم.

 

هاشمی رفسنجانی قطعا کاندیدای ریاست جمهوری است

 رسایی با تاکید بر این که هاشمی قطعا کاندیدای ریاست جمهوری می باشد، گفت: آخرین جلساتی که برگزار شده است، طبق نظر مخالفان جبهه سوم تیر یکی از شخصیت های هاشمی، خاتمی و سید حسن خمینی باید رای بیاورد.

 

سناریوی هاشمی برای حضور در انتخابات

 وی با اشاره به این که سناریویی که درجلسات خصوصی گروهی بسته شده است، افزود: خاتمی تا آخرین روزهای ثبت نام حضور پیدا می کند، ولی با اصرارها در آخرین روزهای ثبت نام هاشمی به عرصه حضور پیدا خواهد کرد.

 عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به این که اگر هاشمی به صحنه انتخابات حضور پیدا کند، انتخابات دوقطبی می شود، گفت: در برابر هاشمی جریان سوم تیر وجود دارد که در برابر شخصیت هایی مثل لنکرانی و حداد عادل است.

 

اگر فیلتر شورای نگهبان مانع نگردد، مشایی کاندید می شود

 عضو جبهه پایداری با بیان اینکه اگر مشایی در شورای نگهبان مشکلی نداشته باشد، به عرصه خواهد آمد، ابراز داشت: رای مشایی و هاشمی به یک سبد ریخته می شود و در یک جبهه حرکت می کنند.

 نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه هاشمی در صدد سیاسی کردن اتهامات مهدی است، گفت: اتهام اصلی مهدی هاشمی مشکلات اقتصادی است.

 رسایی با اشاره به این که امتحان الهی در برابر انسان ها قرار دارد، گفت: خیلی از کسانی که جزء مردودین فتنه می باشند، در امتحان الهی شکست خوردند.

 

صحنه گردان اصلی فتنه 88 یک نفر است

 وی افزود: چهار دستگاه امنیتی پس از اتفاقات پس از انتخابات مامور بررسی ابعاد فتنه شدند که در نهایت به یک نفر رسیدند و بقیه همانند خاتمی، کروبی، تاج زاده و بقیه فتنه گران در مرحله بعدی بوده و چندان تاثیرگذار نبودند.

 عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه قدرت طلبی، کینه و غفلت باعث حضور نفر اول فتنه در صحنه می باشد، اذعان داشت: خیلی از فتنه گران سال 88 در سال 78 نیز حضور داشتند ولی عدم موفقیت شان به دلیل نبود تکیه گاه بود که در فتنه گذشته حضور مهیا شده بود.

 عضو جبهه پایداری با بیان این که پیچ تاریخی مقام معظم رهبری تقابل دو جریان در جامعه می باشد، گفت: جریانی مبتنی بر خدامحوری و حاکمیت دین خدا که در راسش نظام جمهوری اسلامی و جریان دیگر سرمایه داری با سردمداری آمریکا می باشد.

 

مراحل مختلف فتنه های پس از جنگ تحمیلی

 نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به این که مرحله اول تحرکات دشمن به صورت نظامی و عملیاتی می باشد، گفت: پس از جنگ تحمیلی، جنگ نرم آغاز می شود که اولین آن فتنه منتظری بود که با وجود نوشتن کتاب ولایت فقیه در آن تشکیک ایجاد می کند و برخی مردود می شوند.

 رسایی با بیان این که فتنه دوم در سال 87 به وقوع پیوست، اذعان داشت: بسیاری از کسانی که در فتنه اول از منتظری تبری می جستند، در سال 87 منتظری را به عنوان مرجع تقلید و حتی رهبری معنوی خویش قرار دادند.

 وی با تاکید بر این که فتنه اصلاحات آمریکایی در سال 87 به رشد و نمو می پردازد که درمقابل آن جریان اصولگرایی قرار می گیرد، ابراز داشت: برخی از اصولگرایانی که در برابر اصلاح طلبان بودند، در سال 88 به حمایت از فتنه گران برمی خیزند و صحنه را به اشتباه تشخیص می دهند.

 

مقام معظم رهبری در فتنه 88 تنها نبود

 وی افزود: همه به اشتباه فکر می کردند که در فتنه 88 مقام معظم رهبری تنها بود ولی وجود چنین احساسی در بین مردم به این دلیل بود که از برخی افراد توقع حمایت و اظهار نظر در خصوص فتنه می رفت ولی سکوت اختیار کردند.

 عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با تاکید بر اینکه در هنگام فتنه و اغتشاشات مسجد لولاگر در آتش می سوخت، گفت: برخی در مجلس فضای مجلس را تغییر داده و صحنه را به سمت و سویی غیر از آن جهت می دادند.

 

صریح، صادق و انقلابی از شاخصه های رئیس جمهور آینده است

 عضو جبهه پایداری با بیان این که جریانی در درون کشور هر از چندگاهی در برابر فشارها کمر خم می کند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود بعد از حادثه تلخ در یکشنبه سیاه فرمودند که من دیپلمات نیستم؛ انقلابی، صریح و صادق هستم که شاخصه های رئیس جمهور آینده تعبیر می شود.

 نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این که از حمایت خود از کاندید مورد تایید خود در سال 84 و 88 پشیمان نیستیم، گفت: بسیاری از انحرافات و تزلزل ها به خاطر ترس، عدم مدیریت و بی تقوایی نیست بلکه به خاطر سوء مدیریت ها است.

 

کشور از ابتدای انقلاب تحریم رسانه ای شده است

 رسایی با اشاره به این که تقابل با دشمنان و خط فکری اشتباه که در اسلام آمریکایی تبلور دارد، تا ظهور و پس از ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داشت، اذعان داشت: تحریمی که به ما امکانات، تجهیزات و فناوری داده نمی شود، باعث پیشرفت است ولی تحریم دیگری از ابتدای انقلاب به ما تحمیل شد که آن تحریم انتقال پیام و رسانه است.

 وی با تاکید بر این که مقام معظم رهبری در رسانه های دنیا تحریم است، ابراز داشت: جلسه ای که چند تن از نمایندگان به بولیوی داشتند، در جلسه ای با گروه های مردم نهاد، روسای شان می گفتند که ما به این نتیجه رسیدیم که بدون آمریکا می توان زندگی کرد.

 

پاکستان آماده انقلابی اسلامی است

 عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان این که صدای انقلاب ما به اقصا نقاط جهان انتقال پیدا کرده است، گفت: یادواره شهید همت در پاکستان گرفته می شود و در حال حاضر اگر سید حسن نصراللهی در پاکستان پیدا شود، انقلاب ماندگار و اسلامی ای اتفاق خواهد افتاد.

 

شاخص حرکت در مسیر امام خمینی(ره) چیست؟

 وی خاطرنشان کرد: شاخصی که ما می توانیم متوجه شویم که در خط امام حرکت کرده ایم این است که دشمنان خمینی(ره)، دشمنان خامنه ای(مدظله) هستند و دوستان شان نیز مشترک است.

رسایی با اشاره به اینکه خواص باید به مردم بگویند که اگر در جریان انقلاب شخص معروفی از صحنه خارج شده و از قطار پیاده شود، به دنبال او حرکت نکنند، اذعان داشت: مردم باید بدانند که شاخص اساسی رهبری است و هر جایی که مقام معظم رهبری ایستاد، از او تبعیت کرده و گوش به فرمان او باشند.

 نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از اینکه عده ای ریزش های فتنه 88 را نادرست می پندارند، گفت: نشانه هایی که انقلابی را مدنی و پربار می کند، ریزش ها و رویش های آن است در حالیکه رویش های انقلاب بیشتر از ریزش آن است.

 عضو جبهه پایداری با تاکید بر اینکه فتنه هایی در پیش است، خاطرنشان کرد: ریزش جزئی از فتنه است و نباید با ریزش ها تحت تاثیر قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۹
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
بسیجی حزب الهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
۳۶۹
۵۲۸
این آقا از الان گفته که در سال آینده فتنه ای هست و پیکانش هم به سمت رهبری است
1-تا سینه ی من و سایر بسیجی ها هست تیری به وجود مبارک رهبرم نمی رسد.
2-آقا شما از کجا اینقدر دقیق خبر داری؟!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
با نظر شماره 2 كاملا موافقم.نكنه ايشان و اطرافيانش صراح فتنه بعدي هستند .اين رسائي باور كنيد يه جائي دستش بنده .كي بوش در بياد .
محمدعلی نمازی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۵ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
۵۲۷
۳۷۰
از تحلیل درست شما متشکرم
مرگ بر ضد ولایت فقیه
پاسخ
بسیجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
۲۷۵
۲۷۱
شما از الان داری ایجاد فتنه را تلقین می نمایید.کشور ایران دیگر تحمل فتنه وفتنه گران را ندارد.باید همه مسئولین وملت پشتیبان رهبر معظم انقلاب بوده واتحاد وقانون گرایی حفظ شود.
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۹ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
۴۴۳
۳۱۴
متاسفم برای آقایانی که به ندای امام و رهبرشان لبیک نگفتند
پاسخ
بسیجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
۴۶۲
۳۵۳
نگران نباشید تا خدا را داریم تا امام زمان را داریم تا رهبری را داریم و تا بسیجی را داریم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند
پاسخ
بسیجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۴ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۶
۵
ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ای پیام من به رهبر عزیزم و دشمنان به گفته امام هیچ غلطی نمیتوانند بکنن
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۶ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۶
با نظر 1 موافقم تا ما ها هستیم اسیبی به رهبر عزیزمون نمیرسه
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۱ - ۲۰ تير ۱۳۹۲
۲
۰
اقای هاشمی و دیگر دوستانش هیچ غلتی نمیتوانند بر ضد رهبری بکنند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها