کد خبر: ۱۱۲۷۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
ترك اردوي تيم ملي در شب بازي با لبنان از سوي مدافع لژيونر تيم ملي تنها خبر ناخوشايند بازي لبنان بود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي ايران ترجيح داد پس از برد شيرين مقابل لبنان، درباره هادي عقيلي حرف نزند. او وقتي با اين سوال روبه‌رو شد، گفت: «اسم هادي عقيلي را از اين بازي جدا کنيد. فقط مي‌خواهم درباره شکست لبنان حرف بزنم.»


مرد پرتغالي با اين حرف‌ها خواست درباره مسئله روز سخني نگويد. هادي عقيلي نيز ترجيح داد فعلا سکوت اختيار کند و چيزي درباره اين کناره‌گيري ناگهاني نگويد. اما چه اتفاقي رخ داد که اين بازيکن تصميم گرفت از تيم ملي برود.


خبرهاي موثق حاکي از اين است که مدافع ايراني تيم القطر که با 32 سال سن در روزهاي آخر بازيگري ملي‌اش به سر مي‌برد، در جلسه کوتاهي که با کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي داشت، سوال مهمي از اين مربي پرسيد. هادي عقيلي شب قبل از بازي با لبنان رو به کي‌روش گفت: «اگر به من ايمان داري و دعوتم کرده‌اي بازي‌ام بده وگرنه در سن و سالي نيستم که بتوانم روي نيمکت‌بنشينم و بروم!»


اين جمله هادي عقيلي که باعث تعجب کارلوس کي‌روش شد با چنين جوابي از سوي اين مربي همراه شد: «تو نمي‌تواني به مربي‌ات بگويي که بازي‌ات بده، پس مي‌تواني از اينجا بروي.» پس از حرف‌هاي کارلوس کي‌روش هادي عقيلي به اتاقش مي‌رود و ساعاتي بعد اردوي تيم ملي را ترک مي‌کند.

 

گفته مي شود هادي عقيلي با مصدوميت خفيفي از قطر آمده است كه سعي داشته آن را از كارلوس كي روش مخفي كند. اما سرمربي تيم ملي پس از اينكه مي فهمد او در كشاله ران مصدوميت جزئي دارد او را از تركيب خط مي زند.


بازيکنان تيم ملي نيز فرداي آن روز در جريان همه چيز قرار مي‌گيرند و برخي از آن‌ها نيز به انتقاد از هادي عقيلي مي‌پردازند. يکي از بازيکنان تيم ملي مي‌گفت: «اگر هادي عقيلي کمي به فکر تيم ملي بود، در آستانه بازي چنين تصميمي نمي‌گرفت و حداقل بعد از بازي کناره‌گيري مي‌کرد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها