کد خبر: ۱۱۲۶۰۶
زمان انتشار: ۱۸:۱۱     ۲۰ بهمن ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار سختی مقابل نفت تهران داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی که فرزند دومش به تازگی دنیا آمده است با 10 دقیقه تأخیر در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و ضمن عذرخواهی با خود شیرینی آورده بود.

وی در مورد دیدار مقابل نفت تهران گفت: با یک تیم خوب بازی داریم، نفت تهران از 4 بازی گذشته خود 12 امتیاز کسب کرده و کیفیت بسیار بالایی دارد. کارمان بسیار سخت است در این مدت اردوی خوبی را در کرج برگزار کردیم و بسیاری از مشکلات تاکتیکی و بدنی بازیکنان حل شد.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: در دو هفته گذشته بازی‌هایمان را با تساوی به پایان رساندیم. باید واقع‌بین باشیم چرا که مقابل استقلال صدرنشین و فولادی که در رده سوم قرار دارد به میدان می‌رفتیم. در این دیدارها از لحاظ داوری نیز متضرر شدیم و اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم حتی فولاد را هم ببریم. بعضی اوقات در مورد نتایج تیم‌های ما کم‌لطفی می‌شود و از این موضوع تأسف می‌خورم. اگر ما به تساوی رسیده‌ایم این نتایج را مقابل تیم‌های اول و سوم جدول کسب کردیم هر چند که می‌توانستیم از این دو مسابقه 6 امتیاز بگیریم.

وی افزود: دیدارهای قبلی را فراموش کردم و تمام فکرم به کسب سه امتیاز بازی مقابل نفت تهران است این سه دیدار برای ما حیاتی است بچه‌ها با توجه به صحبت‌هایی که با آن‌ها انجام دادیم از لحاظ فکری، ذهنی و بدنی آماده کسب سه امتیاز هستند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا این تیم خوب گل نمی‌زند اظهار داشت: تمریناتی که لازم است را برای مهاجمان در قالب تاکتیکی و اختصاصی انجام داده‌ایم. خوشحالم که در طول 90 دقیقه موقعیت‌های زیادی را درست می‌کنیم و در هر مسابقه چند فرصت گل‌زنی داریم بقیه کار دست مهاجمان است در خط حمله 4 مهاجم خوب داریم و انتظارمان این است که از حداکثر موقعیت‌ها استفاده کنند در کل دنیا مهاجمان گرانقیمت‌ترین بازیکنان هستند چرا که گل می‌زنند باید تمرکز بیشتری داشته باشیم تا دچار مشکل نشویم البته همین که گل نمی‌خوریم نشان می‌دهد ما دروازه‌بان و دفاع‌های خوبی داریم و مهاجمان و هافبک‌هایمان در دفاع تیمی عملکرد خوبی دارند.

گل‌محمدی در مورد اینکه آیا جای خالی زاید در پرسپولیس احساس نمی‌شود عنوان کرد: من در جریان رفتن زاید نبودم و وقتی که آمدم تنها او را یک جلسه دیدیم در پرسپولیس بازیکنانی داریم که از زاید کمتر نیستند و از لحاظ فنی می‌توانند از او بهتر هم باشند.

وی در مورد دعوت نشدن نوری و حقیقی به تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: با بچه‌ها به صورت خصوصی صحبت کردم آن‌ها ناراحت بودند اما درک کردند که لیست تیم ملی بر اساس سلیقه مربی انتخاب می‌شود و این مسئله نیست که آن‌ها فراموش شده باشند کسی که دعوت نشده دلیلی بر این نیست که از لحاظ فنی شرایط پایینی دارد بازیکنانمان این موضوع را می‌دانند به همین خاطر در تمرینات خیلی آماده نشان دادند و تا به حال ندیده بودم اینقدر با انگیزه و خوب تمرین کنند مطمئنا اگر این روند را خوب ادامه دهند به تیم ملی دعوت خواهند شد.

گل‌محمدی در مورد اینکه چرا در این فصل سرد اردوی پرسپولیس در کردان برگزار شده است تأکید کرد: از شروع فصل جدید برای اولین بار بود که به اردو رفتیم هر چند که 4 بازیکن ما حضور نداشتند دوست داشتیم در کنار یکدیگر کار کنیم و بازیکنان از لحاظ خواب و خوراک و استراحت زیر نظر باشند اردو کاملا مفید بود در شرایط آب و هوایی خوب و به دور از آلودگی تهران و در یک زمین مناسب تمرینات مناسبی را برگزار کردند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه بازیکنان اعتقاد دارند از زمان حضور او در پرسپولیس رفاقت‌ها در تیم بیشتر شده است خاطرنشان کرد: نظر بازیکنان نظر خود من است بازیکنان شرایط را خوب درک می‌کنند و تلاش کردیم مشکلات را رفع کنیم سعی کردیم در تیم همدلی ایجاد کنیم چرا که این موضوع به ما کمک می‌کند رفاقت مشکلات ما را برطرف کرده و یکی از رمزهای موفقیتمان همین موضوع است.

گل‌محمدی در مورد مصدومان و محرومان پرسپولیس گفت: مصدوم فقط علی کریمی است و بازیکن محرومی نداریم. از دو بازیکن ملی‌پوش که در دیدار مقابل لبنان به میدان رفتند استفاده نخواهیم کرد و به آنان استراحت می‌دهیم چرا که باید در دیدارهای آینده به میدان برود و نمی‌خواهیم که مصدوم شوند.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت کلاه‌کج عنوان کرد: عادل مشکلی با باشگاه داشت و به او گفتم هر وقت که این مسئله برطرف شد به تمرین بیاید دیدید که پس از حل این موضوع کلاه کج در تمرینات حاضر شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها