کد خبر: ۱۱۲۴۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: «بازیکنی که برای تیم ملی اهمیتی قائل نباشد نباید جایگاهی در فوتبال ایران داشته باشد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر لبنان در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره این بازی بیان کرد: «بازی خوبی بود و امروز تیم اصلی ما برابر لبنان قرار گرفت. بازیکنان عملکرد خوبی از خود نشان دادند و ثابت کردند که فاصله فوتبال ایران با لبنان زیاد است و این تیم حریفی نیست که بخواهد ما را متوقف کند. اگر ما به همین صورت کار کنیم سایر حریفان را نیز شکست خواهیم داد و امیدوارم روند پیروزی‌هایمان ادامه داشته باشد.»


وی همچنین درباره هادی عقیلی که شب گذشته اردوی تیم ملی را بدون اطلاع ترک کرد افزود: «او اعلام آمادگی کرده بود تا هر موقع به عنوان سرباز در خدمت تیم ملی باشد اما اینکه یک بازیکن بخواهد برای تیم کشورش ارزشی قائل نشود، نباید در فوتبال ایران جایگاهی داشته باشد. اصل، تیم ملی است و روی آن سرمایه‌گذاری شده است. بازیکنان هم از کودکی تا به امروز در ایران تربیت شده‌اند تا برای این روزها آماده شوند اما حالا که به آن‌ها نیاز داریم، نباید چنین کاری کنند. مطمئنا کسی که دلسوز تیم ملی‌اش نباشد، نمی‌تواند برای کل فوتبال مفید باشد و جایی در فوتبال ما نخواهد داشت.»


وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا صحبتی با رسولی نژاد در حاشیه بازی برای تامین مالی فدراسیون انجام داد، گفت: «آقای رسولی نژاد آمده بود تا بازی را ببیند و او معاون پارلمانی است و نمی‌تواند در بحث مالی کمکی کند. به هر حال ما در شرایط مالی سختی قرار داریم و هزینه‌ها نیز از این به بعد چهار پنج برابر می‌شود. دیگر بودجه ما ته کشیده است و اگر بخواهیم تدارک خوبی برای تیم ملی ببینیم نیاز به حمایت مالی خواهیم داشت و دولت باید برای آن فکری کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها