کد خبر: ۱۱۲۲۹۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
مهاجم تيم ملي فوتبال گفت:‌ با پيروزي پرگل در اين ديدار نشان داديم که شکست گذشته يک اتفاق بود.
مسعود شجاعي پس از پيروزي 5 بر صفر ايران برابر لبنان عنوان کرد: ما بايد تلاش کنيم و اعتماد به نفس خود را به دست آوريم تا در کره جنوبي اين تيم را شکست دهيم. در اين ديدار بازي بسيار خوبي انجام داديم و نشان داديم که باخت گذشته يک اتفاق بوده است.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: بازيکنان تلاش خود را انجام دادند و توانايي تيم ايران هم اينگونه است بايد در همه بازي‌ها به همين شکل ظاهر شويم. ما در ابتدا تلاش مي‌کنيم تا يک بازي خوب انجام دهيم تا مردم لذت ببرند و بعد بخواهيم نتيجه خوبي کسب کنيم.

وي در مورد عملکردش در ديدار امروز تصريح کرد: در اين مورد بايد سرمربي تيم نظر بدهد، خوشحال بودم که توانستيم در اين بازي به برتري دست يابيم. سعي مي‌کنم که در بازي‌هاي آينده هم عملکرد خوبي داشته باشيم تا بتوانيم به برتري دست يابيم.

مهاجم تيم ملي فوتبال ايران در خصوص تباني دو تيم لبنان و قطر يادآور شد: از اين موضوع اطلاعي ندارم اما اميدوارم که درست نباشد زيرا روح فوتبال پاک زير سؤال مي‌رود.

شجاعي در پاسخ به سؤال خبرنگاري مبني بر اينکه آيا شرايط خوبي در اسپانيا ندارد، گفت: زماني که بازيکن نمي‌تواند در ترکيب تيم قرار بگيرد شرايط خوبي ندارد. اميدوارم در بازي‌هاي آينده در ترکيب تيم اوساسونا قرار بگيرم. مشکل من شخصي نيست بلکه مشکل بازي نکردنم وجود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها