کد خبر: ۱۱۲۲۹۳
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
مهاجم تیم ملی فوتبال گفت:‌ با پیروزی پرگل در این دیدار نشان دادیم که شکست گذشته یک اتفاق بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسعود شجاعی پس از پیروزی 5 بر صفر ایران برابر لبنان عنوان کرد: ما باید تلاش کنیم و اعتماد به نفس خود را به دست آوریم تا در کره جنوبی این تیم را شکست دهیم. در این دیدار بازی بسیار خوبی انجام دادیم و نشان دادیم که باخت گذشته یک اتفاق بوده است.

وی ادامه داد: بازیکنان تلاش خود را انجام دادند و توانایی تیم ایران هم اینگونه است باید در همه بازی‌ها به همین شکل ظاهر شویم. ما در ابتدا تلاش می‌کنیم تا یک بازی خوب انجام دهیم تا مردم لذت ببرند و بعد بخواهیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در مورد عملکردش در دیدار امروز تصریح کرد: در این مورد باید سرمربی تیم نظر بدهد، خوشحال بودم که توانستیم در این بازی به برتری دست یابیم. سعی می‌کنم که در بازی‌های آینده هم عملکرد خوبی داشته باشیم تا بتوانیم به برتری دست یابیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در خصوص تبانی دو تیم لبنان و قطر یادآور شد: از این موضوع اطلاعی ندارم اما امیدوارم که درست نباشد زیرا روح فوتبال پاک زیر سؤال می‌رود.

شجاعی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا شرایط خوبی در اسپانیا ندارد، گفت: زمانی که بازیکن نمی‌تواند در ترکیب تیم قرار بگیرد شرایط خوبی ندارد. امیدوارم در بازی‌های آینده در ترکیب تیم اوساسونا قرار بگیرم. مشکل من شخصی نیست بلکه مشکل بازی نکردنم وجود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها