کد خبر: ۱۱۲۲۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
کاپیتان تیم ملی لبنان گفت: «ایرانی‌ها چون به ما باخته‌اند این حرف‌ها را می‌زنند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ رضا عنتر در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا گفت: «بازی مشکلی در پیش داریم. با تمریناتی که انجام دادیم به ایران آمدیم تا بازی خوبی ارائه کنیم. نتیجه مهم نیست همان طور که مربی تیم‌مان اعلام کرد می‌خواهیم فوتبال قابل قبولی ارائه دهیم و خوشحال به کشورمان برگردیم.»


وی در پاسخ به این سؤال که ایرانی‌ها اعتقاد داشتند در بازی با لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی، زمین ورزشگاه مطلوب نبوده و برخی حواشی برای آنها ایجاد شده است، اظهار داشت: «شما حق دارید. شرایط زمین و امکانات ما خوب نبود لبنان همیشه هوای خوبی دارد و خودم هم تعجب کردم که آن روز چرا هوا شرایط خوبی نداشت. حرف زدن در مورد زمین بهانه است آنها فکر می‌کردند راحت به ما 3-4 گل می‌زنند اما این اتفاق نیفتاد و شکست خوردند با این صحبت‌ها می‌خواهند شکست را توجیه کنند. فدراسیون ایران بیاید برای‌مان زمین و ورزشگاه بسازد که در بازی بعدی میزبانی خوبی داشته باشیم. به گذشته فکر نمی‌کنیم تمرکز ما به بازی فردا است و دیگر نتیجه دیدار قبلی مهم نیست.»


عنتر در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری که ایران کمک‌های زیادی به لبنان می‌کند اما چرا آنها در بازی با استرالیا در ورزشگاهی که شرایط خوبی داشت، به میدان رفتند اما در بازی با ایران زمینی را انتخاب کردند که وضعیت مناسبی نداشت، اظهار داشت: «من خودم اهل لبنان هستم و در آنجا دو زمین فوتبال داریم که شرایط یکی از آنها اصلا خوب نیست و یکی دیگر شرایط نسبتا بهتری دارد. ما در بازی با ایران در زمین خوبی به میدان رفتیم و آن بهترین زمین شهر ما بود. فکر نمی‌کنم زمین دیگری وجود داشته باشد. آنها چون شکست خوردند این صحبت‌ها را بیان می‌کنند. این حرف‌ها را تازه می‌شنوم ما تمرکزمان روی بازی فردا است و در بازی بعدی همه چیز مشخص می‌شود.»


در حاشیه کنفرانس و سؤال آخری که کاپیتان تیم ملی لبنان پرسیده شد مربی این تیم توضیحاتی را بیان کرد که مترجم این جلسه گفت صحبت‌های هر دو نفر یکی بوده است و یک ترجمه ارائه داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها