کد خبر: ۱۱۲۲۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
خواسته تمام اهالی فوتبال این است که اگر این سه دروازه بان با لباس پرسپولیس درخشش در حد یک ستاره نداشتند در قامت بازیکن تیم ملی پرسپولیسی ها را بابت از دست دان شان پشیمان کنند.

به گزارش 5698 به نقل از جام ورزشی؛ رحمان احمدی، شهاب گردان و علیرضا حقیقی سه دروازه بان فعلی تیم ملی همگی در مقاطعی مختلف از دروازه پرسپولیس محافظت کرده اند و این وجه مشترک آنها به حساب می آید.


در این میان علیرضا حقیقی که نزدیک به 9 سال و از تمام تیم های پایه تا تیم بزرگسالان در جمع سرخ ها حضور داشت قرمز ترین شان به حساب می آید و شهاب گردان فقط یک نیم فصل از دروازه پرسپولیس حراست کرده که البته خاطره خوبی برایش به جای نگذاشته است.


رحمان احمدی هم یک فصل در پرسپولیس حضور داشت که البته در همان فصل رقابت شدیدی بین او و حقیقی برای بازی کردن در ترکیب اصلی به وجود آمد و تا پایان فصل ادامه داشت. با این حال شاید نقطه مشترک این سه دروازه بان نکته ای منفی در کارنامه ورزشی آنها باشد چراکه هر سه نفر در تیم بزرگ و مورد توجه پرسپولیس ندرخشیدند و ستاره نشدند.


این نکته مهم البته شاید در مورد بسیاری از بازیکنان خوبی که در پرسپولیس به جایی نرسیدند اما دوباره و در تیمی دیگر یا تیم ملی احیا شدند وجود داشته باشد اما حساسیت بازی در تیم ملی با توجه به اینکه هر سه نفر در تیم بزرگی مثل پرسپولیس حضوری منفعل یا ضعیف داشتند، نگاه ها به این سه دروازه بان و حتی با تجربه ترین شان رحمان احمدی را با تردید مواجه می کند.


هر چند برخی از پرسپولیسی های متعصب معتقدند بازی کردن در پرسپولیس و موفقیت در این تیم دشوارتر از بازی در تیم ملی است اما درخشش با لباس ملی دشواری های فراوانی دارد که حتی همان پرسپولیسی های متعصب هم معتقدند در خصوص احمدی، حقیقی وگردان اتفاق بیافتد.


در واقع خواسته تمام اهالی فوتبال این است که اگر این سه دروازه بان با لباس پرسپولیس درخشش در حد یک ستاره نداشتند در قامت بازیکن تیم ملی در حد یک مهره بی جانشین و با کیفیت کار کنند تا پرسپولیسی ها از بابت از دست دان شان پشیمان شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها