کد خبر: ۱۱۲۲۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
شماره 8 جدید تیم استقلال امروز هم در محل تمرین این تیم حاضر شد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ تمرین امروز استقلال تحت تاثیر اتفاقات بازی دوستانه دیروز است. دیداری که اگرچه دوستانه بود اما مثل هفته های گذشته استقلال و امیر قلعه نویی را سوژه برنامه 90 و عادل فردوسی پور کرد.


* با توجه به اتفاقات روز گذشته و مباحثی که پیرامون امیر قلعه‌نویی و حنیف عمران‌زاده اتفاق افتاده امروز روز زهر چشم گرفتن از عکاس روزنامه خبر ورزشی بود که دیروز عکس صورت زخمی هوادار استقلال را در خیابان گرفته بود و برای برنامه 90 ارسال کرده بود. مدیر کمپ استقلال از این عکاس خواست که امروز عکس نگیرد. ظاهرا در یکی دیگر از روزنامه ها عکس های درگیری در یکی از تمرینات استقلال در ورزشگاه دستگردی به جای عکس های درگیری دیروز چاپ شده بود که این موضع باعث ناراحتی مسئولان استقلال شده بود و آنها از این روزنامه به شدت شاکی بودند.


* قلعه نویی هم که انگار تحت تاثیر اتفاقات دیروز حال چندان خوشی نداشته بر خلاف همیشه نه در ابتدای تمرین با بازیکنانش حرف زد و نه با شور و حرارت همیشگی خودش تمرین را دنبال کرد. سرمربی استقلال به آهستگی کنار زمین راه می رفت و شاید به هجمه های روزهای اخیر می اندیشید که بدجور فکر و ذهنش را متوجه خود کرده اند.


* اما دیگر حاشیه رخ داده در بازی دوستانه استقلال مقابل پیکان این بود که حنیف عمران زاده با خبرنگار یک خبرگزاری درگیر شد. کار او و این خبرنگار داشت به جاهای باریک کشیده می شد که با وساطت بازیکنان عمران زاده از کتک زدن خبرنگار منصرف می شود. این خبرنگار امروز هم در تمرین استقلال حضور داشت و همین باعث شد میرشاد ماجدی برای فیصله دادن ماجرای او و حنیف دست به کار شود. سرپرست استقلال با حضور در جمع خبرنگاران و عذرخواهی از آن خبرنگار گفت که حنیف نباید عصبانی می شده اما چون دقایقی قبل از این درگیری یک هوادار به او توهین کرده، ناراحت شده و با خبرنگاری که دم رختکن استقلال حضور داشته درگیر شده است.


* تنها ملی‌پوشان تیم استقلال در تمرین امروز حضور نداشتند و تمامی بازیکنان در کارهای گروهی شرکت کردند.


* میثم بائو هافبک تیم استقلال زیر نظر حاج‌قاسم مربی بدنساز آبی‌پوشان تمرین کرد.


* سیروس دین‌محمدی، فنونی‌زاده،‌ شاهرخ بیانی و ماجدی در تمرین امروز حاضر بودند.


* با توجه به بحث بازی فردای رئال مادرید و منچستریونایتد بازیکنان تیم استقلال در این خصوص صحبت می‌کردند.


* یکی از طرفداران نوجوان معلول در تمرین امروز شرکت کرد و با بازیکنان این تیم عکس یادگاری گرفت. امیر قلعه نویی پس از دیدن این فرد،به وی یک ویلچر نو هدیه داد.


* محور اصلی تمرینات امروز برنامه‌های مفرح و کارهای تاکتیکی و تمرین چارچوب شناسی بود که حدود یک و نیم ساعت به طول انجامید.


* نکته جالب توجه تمرین امروز استقلال این بود که با توجه به جنجال های پیش آمده در بازی دیروز استقلال، محمد هوتن قلعه نویی باز هم در تمرین حاضر بود و کنار بقیه بازیکنان استقلال حضور داشت. انگار امیر قلعه نویی مطمئن است که این بار دیگر کسی به حضور فرزندش کنار بقیه اعضای تیم اعتراضی نمی کند.


* تنها 50 نفر از هواداران تیم استقلال از تمرین امروز آبی‌پوشان دیدن کردند.


* در پایان تمرین هم قلعه نویی سراغ خبرنگاری که روز گذشته مورد خطاب حنیف عمران زاده قرار گرفته بود را گرفت و از او در خصوص اتفاقات روز گذشته سوال پرسید. قلعه نویی خطاب به این خبرنگار گفت مگر آن منطقه برای خبرنگاران ممنوعه نیست؟ وی از تمامی خبرنگاران سوال کرد آیا ما به شما نگفته ایم که در آن منطقه حاضر نشوید که خبرنگاران این موضوع را تایید کردند. قلعه نویی سپس به آن خبرنگار گفت من از عمران زاده در خصوص اتفاقات دیروز سوال پرسیده و با او برخورد می کنم اما شما هم نباید به آن منطقه ای که خط قرمز است وارد می‌شدید.


* با توجه به اتفاقات حاشیه ای که روز گذشته رخ داد مسئولان کمپ مرحوم حجازی اعلام کردند چون برخی از خبرنگاران در جایگاه خودشان قرار نمی گیرند قصد دارند جایگاه خبرنگاران را به ضلع دیگری از کمپ منتقل کنند.


تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف راه‌آهن شهرری خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها