کد خبر: ۱۱۲۱۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
یکی از زندانیان سیاسی دوران ستمشاهی پهلوی گفت: چه کسی گفته است که من سال 88 پشت سر ولی فقیه حاضر نشدم؟ ندیدن دال بر نبودن نیست.

به گزارش 598 به نقل از سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس،‌ مرضیه (طاهره) دباغ از زندانیان سیاسی دوران ستمشاهی پهلوی در پاسخ به سوال سایت خبر آنلاین که پرسیده بود، چرا در سال 88 پشت سر ولی فقیه حاضر نشدید؟ گفت: باور نمی‌کنم که کسی من را به عدم حمایت از رهبر انقلاب متهم کند. من در پل یادگار امام از زنانی که طرفدار موسوی بودند کتک مفصلی خوردم.

من همانجا به این خانم‌ها گفتم که شما لااقل لباس درستی بپوشید تا به این سید اینقدر ظلم نکنید. در ‌‌نهایت راننده من را نجات داد. چه کسی گفته است که من پشت سر آقا نایستادم؟ ندیدن دال بر نبودن نیست.

دباغ در این گفت و گو همچنین وقتی نام مرحوم حاج آقامصطفی خمینی به میان آمد متاثر شد و گفت: حاج آقا مصطفی  مظلومیت زیادی دارد ایشان با وجود اینکه کسی بود که در دوران تبعید، شبانه روز امام خمینی را حفظ کرد اما آن طور که شایسته بود به ایشان پرداخته نشد.

وی افزود: شاید شما ندانید که ایشان 53 کتاب چاپ نشده به زبان عربی دارند. چاپ این کتاب‌ها نیازمند همت زیادی از کار‌شناسان هم سطح خودشان است. این فرد کسی است که در سن 50 سالگی توانسته 53 کتاب به زبان عربی بنویسد.

این مبارز پیش از انقلاب به ذکر خاطره ای در مورد مرحوم مصطفی خمینی پرداخت و گفت: بعد از رحلت حاج احمد آقا در یکی از سالگردهای ایشان به محضر خانم حضرت امام شرفیاب شدم و خانم را ناراحت و گریان دیدم وقتی از ایشان سوال کردم که چرا شما با اینهمه صبوری مضطرب هستید فرمودند امروز کوچه را نگاه کردم دیدم در کوچه پرچم های متفاوتی از احمد نصب کرده اند اما از مصطفی هیچ خبری نبود.

این موضوع را به آقای انصاری خبر می دهند و عکس حاج آقا مصطفی را در کوچه نصب می کنند. 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها