کد خبر: ۱۱۲۱۳۵
زمان انتشار: ۲۲:۴۹     ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
علیرغم اصرار برخی مدیران باشگاهها و همچنین عزیز محمدی، تاج حاضر به پذیرش این موضوع نشد که لیگ برتر فصل بعد هم 18تیمی باشد

سایت گل- جلسه امروز اتحادیه فوتبال امروز با بحث تیم های سقوط کننده هم همراه شد. برخی باشگاهها تقاضا داشتند که تعداد تیم های سقوط کننده همان سه تیم باشد و لیگ برتر هم همچنان 18 تیمی دنبال شود. عزیز محمدی هم موافقت خود را با این موضوع اعلام کرد و گفت: من هم موافقم. الان برنامه لیگ فصل بعد را تنظیم کرده ام که از 20تیر تا 12اردیبهشت است. جام حذفی را هم در آن دیده ایم.اردوهای تیم ملی و جام باشگاههای آسیا هم هست و هیچ مشکلی هم ندارد. ما باید استاندارد سازی را در ورود تیم ها انجام دهیم و به هر تیمی اجازه ندهیم به لیگ برتر بیاید و به غیر از کسب امتیاز در دسته اول باید روی امکانات آنها هم تاکید کرد. الان مثلا" گهر دارد سقوط می کند اما شهرداری یاسوج به جایش می آید. این تیم هم امکانات لازم را ندارد و اگر مسئولان آن شهر فکری از همین حالا نکنند نمی توانند میزبان لیگ برتر باشند.

مهدی تاج هم اعلام کرد: مصوبه هیئت رییسه سازمان لیگ را نباید تغییر داد. اینکه یک قانونی بگذاریم و فردا که دیدیم تیممان دارد سقوط  می کند دنبال تغییر آن باشیم زیبنده نیست. من همین جا اعلام می کنم تعداد تیم های سقوط کننده همان 4 و نیم تیم است و لیگ فصل بعد قطعا" با 16 تیم برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها