کد خبر: ۱۱۲۰۰۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۵     ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
اصرار پدرها به حضور فرزندان در سطح اول رقابت در ایران کمتر به سرانجام رسیده است
انتزاعی

به گزارش 598 به نقل از سایت گل -پدر ها به طرز عجیبی دوست دارند ، پسرشان را وسط زمین ، در حال بزرگی ببینند. در حال حرکات استثنایی فوتبال ، چیزی که خودشان را نمره یک این فوتبال کرد...
اما این استعداد ارثی نیست . اکتسابش هم غالبا در نمی آید . یعنی کم شده ببینیم پسری بیاید و مثل پدراستثنایی باشد. خب ، طبیعی هم هست. آنها مثل پدر گرسنگی کشیده نیستند ، نبوده اند . و این ورزش پاپتی هاست. همان پدرها ، قبل از شهرت!
ماجراهای روز گذشته در تمرین استقلال ، روی موضوع بازی کردن هوتن قلعه نویی در ترکیب استقلال ، دوباره این پرونده را باز کرد. بیایید درباره سه تا از مشهورترین ها صحبت کنیم که دقیقا مال سه نسل مختلفا از فوتبال اند و پدرهایشان بزرکترین ها... 

آتیلا در دوره اول مربیگری ناصرخان در استقلال ، هافبک وسط تیم بود . بازیکنی بی اداو اصول و با توانایی بازی ساده . کاملا ساده. او پنالتی زن اول تیم هم بود اما اگر صادق باشیم آن قدر خوب نبود که بتواند دور از سایه پدر در تیمی مثل استقلال بای کند. او که حالا مربیگری می کند ، در سال های بعد از استقلال در تیم هایی مثل استقلال رشت هم بازی کرد . آتیلا عشق دروازه بانی هم بود و شاید مسیر را اشتباه رفت.با این قدوبالا ، شاید باید گلر می شد؛ چیزی که پدر هرگز اجازه اش را صادر نکرد.  


این عکس مریوط به بهترین فصل بازیگری محمد پروین است . او فقط یک سال ستاره بوده ؛ در استیل آذین جایی که تنها و تنها به عشق بابا بازی می کرد. او هافبک راست  است و مثل پدر پای هنر مندی دارد ، اما خداوکیلی پدر اعجوبه ای بود که او حتی در همین فصل هم به گرد پایش نرسید. محمد البته هرطور بوده الان 10 سالی هست که در رده اول فوتبال ایران از این تیم به آن تیم می رود. او در پرسپولیس (دوبار) ، سایپا ، استیل آذین و گهر بازی کرده و آخرین کار به یاد ماندنی اش شوت زیرطاقی در بازی پرسپولیس - گهر است. بازی ای که به زودی تکرار می شود تا ببینیم این تازه داماد فوتبال ایران در چه سطحی بازی می کند. 

محمد هوتن قلعه نویی


 ایشان هستند هوتن قلعه نویی . سوژه جدید جنجال در فوتبال ایران . از هوتن چیز زیادی نمی دانیم جز اینکه دیروز به جای حمودی وارد زمین شده و راست پاست . مثل محمد پروین.او عضو تیم جوانان استقلال است و احتمالا اگر فوتبال را ادامه بدهد به اینجا خواهد رسید که روزی صدبار بگوید کاش نام خانوادگی اش قلعه نویی نیود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها