کد خبر: ۱۱۲۰۰۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۵     ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
تا شقایق هست زندگی باید کرد . یک سال دیگه قرارداد دارم .من نه حسن خشتکم نه مسی . من همون سید قدیمم . بازیهام که تموم شه بر می گردم
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - سیدمحسن حسینی مدافع گلزن فصل پیش تراکتور که بهترین دوران فوتبالش را با پشت سرگذاشت و در جدول گلزنان جای ثابتی برای خود دست و پا کرد این فصل با مشکلی به نام سکو نشینی مواجه شده . اتفاقی که به شدت باعث به همریختگی ذهنی اش شده است. این مصاحبه دقیقا نشان می دهد که سید در چه وضعی است... مصاحبه ای که خودمانی تر تنظیم شده تا لحن آن گویا تر باشد.
 
آقای  حسینی مدتهاست نیمکت نشینی علتش چیست؟
من کلان ۲،۳هفته است دورو بر تیم نیستم الان هم در اردوی تیم ملی ارتش هستم و قراره که به عمان بریم و مدتهاست به تراکتور کاری ندارم اونا اگه با ما کاری داشتند زمانیکه جرات کردند من رو جز ۱۸نفر بازی با صبا قرار ندهند یک زنگ میزدند حالمون رو میرسیدند.


خیلی شاکی هستی؟
چرا نباشم؟ تونی قبل از بازی  صبا به من گفت به علت روزهای بایانی دوران بارداری همسرت بهتراست که بیش همسرت باشی .من هم گفتم عجب آدم با فرهنگی و چه آدم مهربونی که به فکر منه . اما بین ۲نیمه بازی با صبا بعد از سوال یکی از خبرنگاران که برسیده بود چرا دفاع خوبتون حسینی رو بازی نمیدید گفت که من هرکی خوب باشه بازی می دم! این یعنی سید خوب نیست ، در حالیکه ایشون به من چیزی دیگه گفته بود.
 اما قبول داری دفاع های شما خیلی خوبند؟
من خودمم می گم که آقای اسدی و نصرتی خوبن .این رو هم میگم که ۳بادشاه در یک اقلیم نمی گنجد!
اما تو اول فصل فیکس بودی چی شد که.......؟
بله من در تمام اردو ها به خصوص در بازیهای دوستانه در ترکیه فیکس بودم اوایل لیگ هم همین وضع  بود اما هفته هفتم بود تو لیگ که تونی به من گفت می خوام از نصرتی استفاده کنم. گفت سید من از تو راضی هستم اما میخوام این بازی از نصرتی استفاده کنم . یه هو دیدم ۱هفته ۲هفته ، به خدا ۱۷هفته بشت سر هم ایشون رو بازی دادن و من رو نیمکتم و داره بهم توهین می شه . واسه همین ۲تا از بیشنهادام رو که جدی بود بیگیری کردم و داشتم به توافق می رسیدیم که دیدم یک از خدا بی خبر تو روزنامه ... نوشته حسینی اگه میخواد بره باد ۴۰۰ میلیون به تراکتور بده و همین سنگ اندازی باعث شد من از تیمی که تموم کرده بودم باهاش دور شم و بمونم.
چی شد که به اردوی تیم ملی ارتش رفتی؟
از طریق آقای روزبهانی و منصوریان به این تیم دعوت شدم .دیدم که بازی بهم نمیرسه تو ۱۸ هم که نیستم اهل حاشیه هم که نیستم بهتره بیام اینجا حداقل دور نباشم از فوتبال! من زمان کمالوند حداقل تعویض سوم بودم یا زمان قلعه نوعی بازی می رسید بهم ، حتی فوروارد هم بازی کردم آما آقای تونی من رو تو ۱۸ هم  نمی ذاره و این واقعان توهینه. من نمیدونم یعنی اختلاف سلیقه ایشون تا این حده ؟ یعنی آقای قلعه نویی فوتبال رو نمیفهمه ولی فقط  ایشون میفهمه ؟ نمی دونم شاید هم من نمیفهمم وامیرخان ...!
 دیدگاهت به آینده چیه؟
تا شقایق هست زندگی باید کرد . یک سال دیگه قرارداد دارم .من نه حسن خشتکم نه  مسی .  من همون سید قدیمم . بازیهام که تموم شه بر می گردم تا ببینم نظر آقایون عوض میشه یا نه.
حرف آخر؟
دلم واسه هواداران تنگ شده آخه امکان نداشته من جز ۱۸ نفر نباشم .من همیشه اگر هم نبودم به عنوان مداح کنار تیم بودم من یکی از قدیمیهای تراکتور هستمو نباید با من این برخورد می شد .بمن نه سکو خریدم نه کسی رو دارم ولی از همینجا هم به همه هواداران تراکتور سلام می رسونم ...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها