کد خبر: ۱۱۱۹۹۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: تیم فوتبال لبنان در قواره ایران نیست و از همه لحاظ ما برتر هستیم.

به گزارش 598،اکبر میثاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار فردای ایران با لبنان در چارچوب مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: لبنان در حد و اندازه‌های ما نیست. البته همین فوتبالی که روی آن حساب نمی‌کردیم کار ما را برای صعود به جام جهانی سخت کرد.

وی ادامه داد: لبنان و کویت قواره ما نیستند و ایران از همه لحاظ جلوتر از آنها است. از نظر سابقه، قدرت و داشتن بازیکن لژیونر جلوتر از آنها هستیم و نمی‌توانند مقابلمان ایستادگی کنند، اما نباید اینگونه باشد که بگوییم چون ضعیف هستند می‌توانیم ببریم. باید تمام تلاش خود را انجام دهیم.

سرمربی آلومینیوم خاطرنشان کرد: همه باشگاه‌ها باید هم اکنون به تیم ملی کمک کنند. هم اکنون زمان آن نیست که بخواهیم در مورد اتفاقات گذشته صحبت کنیم و یا در مورد آینده اظهار نظر کنیم که به جام جهانی می‌رویم یا نه. سه بازی مهم برای صعود به جام جهانی داریم که اگر به خوبی آنها را برگزار کنیم، می‌توانیم راهی مسابقات شویم. نباید هم اکنون تجزیه و تحلیل کنیم. باید به تیم و سرمربی کمک کنیم.

میثاقیان افزود: لبنانی‌ها با توجه به پیروزی در دیدار رفت دور مقدماتی جام جهانی هم اکنون به ایران می‌آیند و محکم‌تر بازی خواهند کرد. حتما باید این موضوع را توجه کنیم و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام بدهیم.

وی درباره اینکه لبنانی‌ها وقت کشی می کنند، یادآور شد: در کل فوتبال آسیا این گونه است. نمی‌توان آسیا را با اروپا مقایسه کنیم. به غیر از ژاپن و در واقع تمام کشورهای عربی همه کارشان همین است. عربستان و بحرین و کشورهای خلیج فارس استاد وقت کشی هستند، اما بازیکنان ما باید توجه داشته باشند که عصبانی نشوند و حواس‌شان را جمع کنند. تمرکز خود را حفظ کنند و فقط بازی خود را انجام دهند.

میثاقیان درباره عدم حضور مهدی رحمتی در درون دروازه و همچنین علی کریمی گفت: این دو بازیکن زحمت زیادی برای تیم ملی کشیدند و در بازی‌های مختلف تاثیر خود را نشان دادند. امیدوارم بازیکنان جایگزین به خوبی بتوانند جای آنها را پر کنند و تیم ملی به برتری دست یابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها