کد خبر: ۱۱۱۹۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: به هوادار معترض گفتم سرمربی تعیین می‌کند چه کسی بازی کند.

به گزارش 598،میرشاد ماجدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اتفاقات حاشیه‌ای در بازی دوستانه استقلال با پیکان و اینکه گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی با یکی از هواداران استقلال به دلیل اعتراض به بازی هوتن پسر وی درگیری لفظی پیدا کرده اظهار داشت: من این صحنه را ندیدم که قلعه نویی با این هوادار درگیر شود. در رختکن بازیکنان بودم که سر و صدا را شنیدم و دیدم دور یک هوادار حلقه زده اند به همین دلیل به سرعت خودم را رساندم و این هوادار را به اتاقی بردم.

وی افزود: به این هوادار گفتم اینکه چه کسانی در جریان بازی به میدان بروند در حیطه وظایف من و او نیست و سرمربی تیم بر اساس ساز و کار خود این تصمیم را می گیرد. من در صورت این هوادار آثار ضرب خوردگی ندیدم و شاید بعدا این کبودی به وجود آمده است.

سرپرست آبی پوشان ادامه داد: به نظر من این مسئله را بیش از حد بزرگ کرده اند و اصلا مسئله به این مهمی نبود.

ماجدی همچنین در مورد درگیری لفظی حنیف عمران زاده با یک خبرنگار و اینکه چه تصمیمی برای این بازیکن گرفته می شود، گفت: من روز گذشته بدون اینکه بدانم قضیه چیست از خبرنگاری که با عمران زاده درگیری لفظی پیدا کرده عذرخواهی کردم اما بعدا با حنیف و تنی چند از همکاران رسانه ای شما که در کمپ بودند صحبت کردم و متوجه شدم که قضیه این طور هم که می گفتند نبوده است.

وی ادامه داد: رختکن حریم خصوصی بازیکنان است و ما در کمپ قسمتی را برای خبرنگاران درست کرده ایم و به آنها می گوییم همان جا باشند تا بعد از اینکه بازیکنان ریکاوری شدند با آنها صحبت کنند اما این دوست رسانه ای بدون در نظر گرفتن جایگاهش به رختکن رفته و باعث این درگیری شده است. هر کدام از ما در هر جایگاهی که باشیم باید یکسری از حد و مرزها را رعایت کنیم و نباید فکر کنیم هر کاری دوست داشته باشیم می توانیم انجام دهیم. حتی کارمندان کمپ هم به این خبرنگار گفته اند که نباید در این محدوده باشد اما او توجهی نکرده است.

ماجدی خاطرنشان کرد: من متوجه شدم در این ماجرا عمران زاده و آن خبرنگار به یک اندازه مقصر هستند چون عمران زاده هم باید بداند نباید به سرعت از کوره در برود اما مسئله این قدر بزرگ نیست که می خواهند به آن بپردازند. در واقع برخی آسمان و ریسمان را به هم می‌بافند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها